Šintík je zas choručký

Dnes ráno sme utekali k veterinárovi so Šintíkom. Ráno, ako som ho babrala, zistila som, že na zadnej labke nad kolenom má mohutné hrče a celkom vypĺznutú srsť. Včera bol ešte úplne v pohode, tak som moc nešpekulovala, vzala som ho a cválalo sa do Dúbravky.

Samozrejme, prišla som asi pol hodinu priskoro (nezaťažovala som sa rozmýšľaním, kedy veterinár otvára), ale bola tam pani doktorka a upratovala a bola ochotná nás hneď vziať. Špekulovaôi sme, z čoho by to mohlo byť. Nevidela nijaké parazity (vzala vzorku a mikroskopovala), ale pre istotu dostal aj odčervenie proti vonkajším parazitom (ono sa zo záhrady môže kdečo zavliecť) a dostali sme šampónik, ktorým to budeme rajbať. Okrem toho mal zanesené pachové žľazy, aj z toho by to mohlo byť, a minule kolega doniesol niekoľko Barbecue omáčok z McDonalda a oni ich rozhrýzli – aj z toho by to mohlo byť. Asi to bude z tej omáčky, pretože Šinťo už raz mal alergiu na potraviny a odvtedy žijeme veľmi pozorne a diétne.

Takže tak. Šampónujeme a v stredu sa ide na kontrolu. Drobec behá-lieta ako šarkaň, takže vyzerá OK, len tá labka je vypelichaná na kožu a sú tam bobáky. Ale aspoň to nie sú lymfatické uzliny. Ja by som to azda neprežila.😦

One thought on “Šintík je zas choručký

  1. ambala píše:

    boze… dufam, ze Šintík bude co najskor zas v poriadku. keby si nieco potrebovala, daj vediet. pohladkaj za mna maleho pacienta a aj ostatne kozusky. drzte sa.

Čo ty na to?

