Beruška si lebedí

Posledné dva-tri dni si všímam, že Beruška už sa neodťahuje od ostatných Mačičiek, ale vlezie do izby, kde sú aj oni, a síce zalezie do kútika, ale už sa vystavuje kontaktom, posyčí, pootĺka… Mám z nej čoraz viac pocit, že nie je plne socializovaná a že nemá “tú správnu” mačaciu reč tela – že keď niekto do nej štuchne, tak neštuchne späť, ale syčí a škrečí a uteká, čím ich provokuje, aby ju naháňali… Tak ju teraz veľa povzbudzujem a pretala som okríkať Lassinka a ostatných. Nech si to vyštrngajú.

Dnes som mala úžasný zážitok – ako som sedela pri počítači, prišla Beruška, vyšmajchlila som ju a ona potom niekam zmizla. Objavila som ju v brlôžteku v kúte – vyvalila sa na chrbátik, pokrčená ako paragraf (hlávku mala pri zadočku) a všetky štyri labky do nebies. No dokázali by ste prejsť okolo nej a nepoškrabkať bruško? Ja nie – a nato ma olízala, ošmajchlila a keď odchádzala, mala som na sebe aspoň toľko jej chlpov ako ona sama…😆

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “Beruška si lebedí

  1. ambala píše:

    🙂 moja zlata🙂 je rozkosna🙂

Čo ty na to?

