Šialený deň

Dnešok bol na nervy. Už včera, keď som sa okolo deviatej vrátila domov, zistila som, že celý dom je opišaný a smrdí ako verejný záchodík. Dokonca opišali aj dvere izby, kam nesmú, to stieklo po dverách nadol a pod dverami sa v izbe objavila veľká smradľavá kaluž… Navrieskala som na nich, prestala som komunikovať a šla som spať. Sama – a ich som nechala za dverami.

Ráno som našla ovracaný koberec na poschodí. Zídem dole na prízemie – smrad jak v carihrade a sáčky s podstielkou opišané. Penila som. Potom som na chvíľu sadla k počítaču a okolo pol jedenástej som šla pozrieť do izby. Deka, ktorou prikrývam posteľ, bola opišaná – a krvavá!

Ako som chodila po byte, všade som objavovala krvavé kaluže. Chytila som obrovskú paniku. Brala som Mačičky jednu po druhej a pozerala som, či niektorá z nich nie je od krvi pri pišacom otvore. Cicu som vylúčila, tá bola so mnou zavretá v kancelárii, ale ostatní to mohli byť… Špinavejší boli len Šintík.

Za chvíľu som objavila, ako na druhom mieste je napišané a krvavé a Lassinko to práve “zahrabával”. Tak som teraz podozrievala Lassinka… Pri dokonalejšej prehliadke aj on bol nejaký krvavejší, takže už boli dvaja kandidáti… Bolo jasné, že sa frčí k veterinárovi.

Do toho Lassiter skákal po policiach, zhodil teplomer a teplomer sa rozbil. Úplne chorá od strachu som to okamžite povysávala a šla sáčok vyniesť do koša pred dom, len aby sa nenadýchali ortute… Potom došiel kolega, naložili sme drobcov do auta a šlo sa veterinárovi.

Veterinárka nevedela povedať, či je to jeden z nich. Šintík mal močový mechúr plný, urobili mu punkciu a on to nebol. Lassinko bol vypišaný a tak mu nemohli odobrať vzorku, ale druhá veterinárka, ktorá medzitým prišla, ho pozrela a obe sa zhodli, že on to asi nebude.

Takže späť domov. Ešte mám na výber dve dámy a dvoch pánov: Gayku a Berušku a Ryška a Ňusíka. Ani jeden z nich sa nespráva inak ako obvykle, takže to bude fuška. Okrem toho som zistila, kto to pišá, kade ho napadne – Beruška. A tak sa znova z garáže vyniesla veľká klietka a bude sa na noc Beruška zatvárať do veľkej klietky. A pozrieme sa, či to ona nepišá aj tú krv.

Ľudia, som z toho celkom hotová. 😦 Niekedy si myslím, že tie Mačičky by na tom boli lepšie u niekoho iného než u mňa. Veď ja im nijako neviem pomôcť… 😦

5 thoughts on “Šialený deň

  1. matrioshka píše:

    teraz som pozerala do googlu, vsade pisali, ze macka ked cura krv, tak ma asi mocove kamene, ale ju to boli, nemoze sa vycikat a pisti ked cura a je agresivna. To by si zbadala asi ze kto to bol. Beruska ako sa chova? Normalne?ako obvykle? oni su vsetky kastrovane?Nemoze to byt ze sa niektora hara? teda moja macka sa v zivote neharala tak ze by z nej isla krv, no ale co ja viem…

    • matrioshka píše:

      tak este som googlila a sice som nasla jeden pripad, ked to daky veterinar dal ako hypoteticu diagnozu, ale inak to bol vzdy problem tych kamenov, alebo este maternice 😦 Podla mna to kludne moze byt Beruska, lebo ako si vravela, ona ti uz davno ocuravala a to mohlo byt aj priznakom, ze daky zapal tam ma.

  2. jarah píše:

    Zlatíčka, myslím na vás, držte sa. Pomôcť vám neviem, iba prajem, aby ste to čo najskôr vyriešili. Daj vedieť, ako postupujete.

  3. ambala píše:

    😦 boze, co je toto zas?! drzte sa. keby som mohla nejako pomoct, staci dat vediet a som tam ako striga na metle.

  4. oli píše:

    vsak Ty sa o ne staras vzorovo.
    Najdi si nejaky biely papier,co pije vodu a priloz pod chvost, uvidis, co to ukaze, najskor to budu tie kamene, pozeraj , ktora macka je najviac bita, ta bude chora, niekedy len bolestivo maucia pri cikani, sposobuje to strava, ktora nie je urcena pre sterilizovane macky, treba to strazit, je aj pasta
    keby bolo treba pomoct , zapiskaj
    o
    p.s. daj si do striekacky trosku urologickeho caju a nastriekaj mackam

Čo ty na to?

