Dnes mám sviatok :-D

Dnes ráno sa mi pri plnení misiek podarila jedna úžasná vec. Ňusík sa o mňa tlačil jedna radosť, tak som sa nejako automaticky zohla a pohladkala som ho po chrbátiku. Síce sa trochu odtiahol, ale už nejavil snahy ani ma pacnúť, ani zdrhať. Tak som ho ľavou rukou začala škrabkať na ľavom boku. Ňuso držal. Pridala som pravú ruku a pravý bok. Ňuso držal. Pridala som bruško. Prisahám, že začal vrnieť! Už nebol ani náznak, že by chcel utekať alebo byť pustený! Tak som opatrne presunula ruku a pošušorila som mu aj hrdielko.

Moje malé. Aj pri žerkaní sa už nechal hladkať na chrbte.

😀 Lámeme ľady. Po takmer roku. 😀

One thought on “Dnes mám sviatok :-D

  1. ambala píše:

    a minuly tyzden v piatok som mala ja sviatok 🙂 🙂 🙂 ci aj Ňusko to bral ako sviatok, to uz veru neviem… pozdravujem macicky 😉

Čo ty na to?

