S golierikom

Včera si Šintík začal vylizovať ranu, takže som mu musela nasadiť golierik. V noci spinkal s golierikom. Dnes som mu ho ráno dala dole, aby sa trochu nažerkal, ale potom hneď začal lízať ranu, takže golierik šiel späť na miesto. Zle pije, tak som sa rozhodla mu dávať vodičku striekačkou do papuľky a urobila som mu aj repíkový čaj, pretože včera spapal vaničku a dnes granulky a furt nebol na záchodíku.  S tým golierom je to otrava, lebo nevie samostatne žerkať ani piť, ale na rozdiel od Cice, ktorá sa s ním nevedela hýbať, Šinťo behá ako namydlený blesk.

Dnes som si ho šla pofotiť s golierikom a skoro som spadla z nôh. Zrejme mu už vyhladlo, má granulky od raňajok v miske, ale nevie sa k ním dostať. A tak čo milý Šinťo neurobí? Nastokne celý svoj golierok okolo misky, papuľkou vyberie jednu granulku (sú našťastie dosť veľké), zdvihne hlávku, zakloní ju, granulu pochrúme a ide na ďalšiu!

Ľudkovia, to mača je génius. 😀

Fotky sa nepodarili, bolo málo svetla a s bleskom sa cez klietku fotiť nedá.

This slideshow requires JavaScript.

7 thoughts on “S golierikom

  1. jarah píše:

    Daj mu ho dole, lízaním si vyhojuje ranu. Nič si nepoškodí, neboj sa.

    • Sun Belangelo píše:

      Práve že nie… Keď Cica lízala, rana sa zapálila a museli jej nasadiť antibiotiká. Najprv som bola osvetová a nechcela som ju “mučiť” golierom, potom som sa modlila, aby mi neumrela, a tri dni som ju drsne týrala golierom, ale zabralo to a dala sa do poriadku.

      Aj Šinťo mal operáciu, má reznú ranu a švy, takže neriskujem. Ledva som dala jeho trávenie do poriadku… Nechcem, aby mu museli zasa nasadiť antibiotiká. Má síce deväť životov, ale ja neviem, koľko z nich už vypotreboval. 😕

  2. ambala píše:

    joooj, golierik teda asi nic moc, ale inak je Šintík uz riadny kocur 🙂 a tusim mi stale viac pripomina moju Čiky 😉

  3. ambala píše:

    ako sa ma Šintík ???

    • Sun Belangelo píše:

      V pohode, už nebola teta doktorka až taká vytešená, ale to nevadí, nič zlé sa nedeje, len proste sa nevyliečil za 2 dni.

      Žiaľ, už zasa zareagoval na antibiotiká a znova kakáme. Ale ani to nevadí; doteraz som ho dala do poriadku, zvládneme to znova. 🙂

      V pondelok ideme vyberať stehy. Už žiaden golierik od nedele, lieta ako naspídovaná veverička a už ani veľmi nepiští, keď sa bije s ostatnými. 😀

      • ambala píše:

        ach jaj, zas komplikovane… bude to vsak ok, drzim palceky a zelam malemu Šintikovi skore uzdravenie 🙂 pohladkaj ho aj za mna 😉

Čo ty na to?

