Ako u nás strašilo

Pred chvíľkou som čistila mačacie záchodíky. Začala som tým, vedľa ktorého mám v plechovom kýbliku poodkladané lopatky na čistenie záchodíkov. Obvykle sú tam tri, dve na čistenie a jedna na zahrabávanie mačacích hovienok, ak sa niektorému huňatému veličenstvo nechce po sebe zahrabať.

Vzala som dve lopatičky a šla som čistiť záchodík. Pritmolil sa Ryško a začal vyňuchávať kovový kýblik. Potom odbehol dole schodami pred dvere do garáže. Tam je plošinka, na ktorú si vždy pozhadzujú hračky a potom tam s nimi hrajú futbal. Ryško začal hneď niečo naháňať.

Čistím záchodík, čistím, keď tu sa odrazu pohne zvyšná lopatička v kýbliku… Pozrela som dvakrát, či ju niektorý kožúšok nebabre, ale nikde nikoho. Pozrela som do kýblika, či tam náhodou nie je myš a nehýbe ňou, ale kýblik prázdny… a lopatička ako poskakuje, tak poskakuje!

Tak som vzala na vedomie, že sú veci medzi nebom a zemou…

Lopatička poskočila znova. A vtedy som si všimla čiernu bavlnku na vyšívanie, ako sa napína dole schodami. Ryško objavil klbko a zhodil si ho pred garáž a tam s ním hral fotbal. No a koniec bavlnky sa zamotal do zúbkov na lopatke – a hýbal ňou… 😆

Takže tentokrát neboli veci medzi nebom a zemou. Tentokrát. 😛

Čo ty na to?

