Biely zázrak s čiernym chvostíkom :-)

Pred chvíľkou som zažila zázrak. Pozerala som telku, Mačičky spali naokolo a zjavne dobiehal jeden ich spací cyklus. Cica zoskočila z ležadla a začala obchádzať okolo môjho televízneho kresla. Natiahla som k nej ruku, že ju pohladkám… a tu odrazu z gauča za mojím chrbtom zoskočil Ňusík, pribehol, odstrčil Cicu a nastrčil mi hlávku pod ruku a nechal si babrať ušká!

😀 = nesmierne blažený úsmev

Ostal ležať pri kresle. Po chvíli som sa potrebovala ubezpečiť, že som si to celé nevymyslela, a natiahla som k nemu ruku znova. Dovolil mi dotknúť sa ho a pohladkať ho po hlávne, ale potom sa už začal odťahovať, tak som to nechala.

Hepihepihepihepi. 😀

Čo ty na to?

