Nádherné drobnosti

Mám zopár nádherných drobností z posledných pár dní:

Dnes a včera som si všimla, že ráno ma Ňusík víta vztýčeným chvostíkom. Ešte stále sa drží  v bezpečnej vzdialenosti,  ale tá je čoraz menšia – dnes už, kým som sedela na záchode, sedel asi 30 cm odo mňa a potom mi predvádzal, ako sa vie naťahovať a aké pazúriky má… Takisto pri kŕmení som spozorovala, že si vždy príde po pohladkanie. Ešte neznesie veľké babranie, ale už dve-tri pohladkania musia byť, inak sa mrauká na protest 🙂

Včera som videla Cicu naháňať Šintíka. Tým, že bol Šinťo taký choručký, držal sa stále len mňa a ostatní ho nemajú veľmi okukaného. Už začína dospievať a vystrkovať rozžky, ale zasa sa jeho zdravotný stav zhoršil – hypoalergénnou diétou a repíkom sme ho dali do poriadku, že už takmer nehnačkoval, potom som jeden deň nedala pozor a Šinťo sa dostal k miske niekoho iného a odvtedy zasa vodička… 😦 A tak zasa Diarsanyl a diéta. Ešte vložím aj repík. Šintík je taký úžasný, tak je zvyknutý, že mu v kuse robím zle, že ani veľmi neprotestuje, hoci Diarsanyl neznáša. Ale asi chápe, že ho ľúbia, a tak veľa znesie.

Cica naňho vždy syčala, ale teraz sa už naháňali a tak mám nádej, že ho prijme. Ešte s Lassinkom má Šinťo problém, lebo doňho dobiedza a prvýkrát za ten rok počujem Lassinka syčať a vrčať na obranu. Aspoň vie, ako sa cíti Beruška, keď ju šklbe on.

Lassino ešte kedy-tedy šklbe Berušku, niekedy aj Ňuso, ale ja zostra nahulákam, Lassina niekedy výchovne zavriem do klietky, až kým nemňaučí, že už je dobrý kocúrik – a tak nejak fungujeme. Beruška sa už našťastie tak veľmi nebojí a tak nepišá po kútoch. Aspoň to sme dostali pod kontrolu – hoci na noc ešte idú Beruška, Ryško a Šintík vždy do klietky.

Čo ty na to?

