Ešte zabudnuté fotky z decembra

This slideshow requires JavaScript.

3 thoughts on “Ešte zabudnuté fotky z decembra

  1. ambala píše:

    pri tychto foteckach mi prebleskli hlavou 2 veci, teda okrem toho, ze su to uzasne macacie kozusky 🙂 :
    1. tusim si uz dlho netahala karticky…
    2. ako ste prezili Silvester?

    moj havinko bol chuda vystresovany, zaliezol do kupelky a tam sa klepal. nastastie Čiky isla za nim a nepohla sa od neho az kym sa neukludnil. uz dlhsie si vsimam, ze Čiky ide hned za Theom, ak sa nahodou neciti dobre a bud si k nemu lahne alebo sa okolo neho obsmieta a otiera sa o neho.
    no a Sofia s Čičom cely Silvester spokojne pospavali, len sem tam sa prebrali a kukli smerom k oknu.
    a inak bola u mna mama, dokonca sme sa ani nepohadali a moji susedia vyvadzali skoro do 5 hod rano… Theusko na Novy rok dostal behacku a blval (asi mu mamicka stihla dat za mojim chrbtom zjest nieco, co nemal…ale, aby som bola objektivna, mohol mu “pomoct” aj prezity silvestrovsky stres).

    • Sun Belangelo píše:

      Čo sa týka kariet, nejako to slablo a tak som zámerne jeden týždeň neťahala, či na to niekto dôjde… 🙂 Nedošiel. Takže zbytočné veci nerobím. 🙂

      Silvester bol u nás dosť besný. Snažila som sa mať Mačičky okolo seba, pustila som telku a zatiahla závesy a v kuse sa pozerali Midsomerské vraždy (najbližší rok ich už nechcem ani vidieť 😛 ), ale keď to začalo búchať, časť Mačičiek zdrhla a bola vynervovaná. Najlepšie sa držal Ryšík – vyliezol si na mňa a spal mi na hrudi nezávisle od toho, čo sa dialo za oknami. Cica a Lassinko sa držali pri mne a boli síce v strehu a nervózni, ale nebáli sa. Beruška zaliezla pod skriňu a tam strávila celý Silvester. Ňuso sa zdekoval na poschodie a Gayča odbehla po chvíli za ním a boli celkom vyplašení. Bolo mi ich náramne ľúto, až do nejakej 1:00 som vydržala pri nich, ale potom som šla spať, len som sa nezavrela, takže mohli byť všetci okolo mňa. A myslím, že aj boli. Osem tvorov v jednej miestnosti a zvyšok domu prázdny. 🙂

      Ale mám novinku – keď dávam Ňusovi žerky, už ho môžem normálne hladkať. Pozerá na mňa síce tým okom, čo na psa, ale neodťahuje sa.

Čo ty na to?

