Ryšík má teplotu

Včera som bola s Ryškom u veterinárky. Posledné dva dni dostal hnačku a včera ráno nechcel žerkať, tak som ho s jeho miskou dala do klietky, nech neodbieha a nevyháäa ostatných od ich misiek. Nežerkal, len spustil náramný cirkus. Myslela som, že protestuje proti zatvoreniu a tak som ho nakoniec šla pustiť von, ale príčina bola iná – Ryšík potreboval na záchodík a v klietke záchodík nebol (bola to tá menšia, “kŕmiaca”). No a keď som otvorila dvierka, už natrčil zadoček a kakal.

Normálne som sa vydesila. Išiel z neho priesvitný sliz a v ňom bola krv – a nie zrovna málo! Na záver nakakal síce aj ďufku hnedého, ale tá krv ma postavila do pozoru a mašírovalo sa k veterinárovi. Pritom už pár dní registrujem, že je nejaký vyziabnutý, akoby ostarok, ale pripisovala som to tomu, že rastie a telo rastie skôr ako hlavička. Správanie sa mu nezmenilo, je čulý a naháňa sa po celý čas, takže som sa veľmi netrápila – a teraz toto. 😕

Vo Vet-svete boli dve tety doktorky. Tiež boli zaskočené tým, aký je chudučký (pre istotu som povedala aj, že som spozorovala, že veľa pije; už som hľadala na internete, čo by to mohlo byť, a boli to také strašné veci, že som ich vytesnila, hlavne keď som zistila, že oveľa viac pijú aj ostatné Mačičky). Povážili ho, ale má 1,7 kg a je už takmer taký veľký ako Šintík a je 2/3 Lassinka.

No lenže pomerali mu teplotu a zistili, že má cez 39. 😦 Dostal tri injekcijky. Dnes ideme znova na injekciu (antibiotikum) a v pondelok tiež.

Dostala som aj vzorky granúl pre Šintíka, pretože mi odmieta žerkať hocijaké granule a kapsičky teraz nesmie. Tentokrát to bol Trovet Hypoalergénny (zajačik). Ovšem keď som došla domov, nejako ma osvietilo a granule som mu nenasypala, ale som ich zaliala vodou. A Šintík žerká a Ryšík sa tiež ťahá k jeho miske, hoci on sám dostáva teraz Royal Canin Recovery (než som doniesla Šintíkove granule, šiel sa za tým uplácať; len čo má Šintík niečo iné, Ryšík chce to, čo má Šintík – presne ako Cica a Lassiter).

Takže takto. Budem informovať o novinkách priebežne. 😕

2 thoughts on “Ryšík má teplotu

  1. jarah píše:

    Čo povedala veterinárka? Čo je to? Teplota len tak sama od seba nevystúpi. Veru, máte rušno, dejú sa u vás veci. Opatrujte sa a vykurte z domu už tú neplechu.
    Ja som včera pod oknom našla zraneného holuba. Vzala som ho, dala do škatule v pivnici, aby nezamrzol vonku. Domov som ho nemohla vziať, mačky by sa umlátili. Chodila som ho kontrolovať, nasypala som mu papu, ale ráno som ho našla mŕtveho. Všetko zachrániť nedokážem…

  2. ambala píše:

    😦 no a co uz je toto?! 😦

    drzte sa a kurirujte. prajem, nech su vsetci co najskor v poriadku a zdravi !!! a keby si nieco potrebovala, daj vediet. som sice KO, ale pre macicky urobim vsetko, co je v mojich silach.

Čo ty na to?

