Hladkám Ňusíka! :-D

Dnes som bola cez deň preč a keď som sa vrátila, boli Mačičky nesmierne prítulné. Hneď som im šla dať žerky. Ako som dávala mäsko do misiek, Ňusík sa oprel prednými labkami o linku, hlávkou o moje stehno a začal si ju otierať… Potom sa spustil späť na zem a ja som sa tak bezmyšlienkovite zohla a položila som ruky každú na jeden jeho bok a začala som ho šušoriť… a Ňusík držal! Držal možno aj 10 sekúnd a až potom mu to bolo priveľa a odbehol, ale nie so strachom.

🙂

Ovšem neviem, čo sa to s nami deje, po večeri vrackal a neboli v tom chlpy. Šintík ešte stále hnačkuje, ale už je živý. Ryško znova začal hnačkovať a asi aj vracať, včera vyzeral zle, dnes je to lepšie. No a teraz Ňusík…

Zajtra si asi hodíme pôstnu deň. Jednu granulku pre každého. 😕

One thought on “Hladkám Ňusíka! :-D

  1. ambala píše:

    teda s Ňusíkom si pokrocila 🙂

    a verim, ze macicky budu uz OK a zdrave.

    inak aj moja Sofinka predvcerom vracala, vsetko co zjedla 😦 , ale asi len velmi pazravo zjedla veceru, pretoze uz sa nahana s Čiky aj Čičom ako o zavod 😉

Čo ty na to?

