Mačacie skoky do vody

Myslím, že Mačičky sú olympionici – usilovne trénujú skoky do vody. Tentokrát to bol Šintík. A voda bola – ako vždy – v záchode. 😕

Tak sme vyťahovali hajzlíka ušmudlaného z hajzlíka pomerne neušmudlaného a šampónovali sme. Šintík má dlhú srsť a odkedy má hnačky, kedy-tedy mu treba umývať riťušku, takže je už zvyknutý. Spočiatku predvádzal, že vie, že by sa dalo aj brániť, ale potom to vzdal a držal ako hluchý dvere… Urobila som aj pár snímkov, ale prídu až neskôr.

Mimochodom, Šintík tiež celkom dobre zniesol fénovanie. Tí moji šarvanci sú nejakí dobručkí. Iba vo vani sa mi od strachu popišal.

2 thoughts on “Mačacie skoky do vody

  1. ambala píše:

    mas doma tusim nejakych vodnych skokanov… dufam, ze je Šintík OK.

    pozdravujem macicky 🙂

    • Sun Belangelo píše:

      Šintík je oki – zatiaľ. Ešte stále sa nespravila tá jeho riedka kaki, takže budeme musieť siahnuť po väčších prostriedkoch, ale podľa toho, ako sa veselo bije s Ryšíkom a Ňusíkom, tak sa Šintík má najlepšie na celom svete. (A odvčera má navyše hladučký, čistučký, hebučký a voňavučký kožúšok.)

      Ale najviac ma teší, že sa už doťahuje s Ňusom. To mi chýbalo a brala som to ako prejav, že mu je zle. (On je Ňusík ešte aj dnes dvojnásobný. 😉 )

      Krásny obraz: Ňuso sa bije so Šintíkom, ležia naboku na zemi, Ňusovi švihá chvostík a Ryško mu ho loví… 😆

Čo ty na to?

