Ňusík odčervený

Tak som dneska odčervovala Ňusíka. Dala som mu oblbovák do žrádielka. Zožerkal možno tretinu misky, odrazu sa mu začali nožičky pliesť a bol celý mimo a len sa ťahal ku mne… Je dojemné, ako sa spoliehajú, že ich človek im pomôže. No a čo urobil jeho človek? Vytiahol ProFender a deku a pokúsila sa Ňusíka chytiť! Ňuso vyskočil na linku a skryl sa do kúta za mikrovlnku. Jeho človek (=ja) vzal stoličku, vyliezol na linku a s božou pomocou ho stadiaľ vytiahol. Pritisol ho k zemi, nakybril mu ProFender na hlávku a potom mu ostrihal pazúriky! Ňuso sa bránil, nariekal, metal sa, ale nič nepomohlo. Jeho človek, ktorý ho má chrániť, ho pritisol k zemi a strihal nechtík po nechtíku… Nakoniec vzal vyčerpaného Ňusíka na ruky a hladkal ho a hladkal… Potom sa Ňusík začal zberať preč, keď v tom okamihu za roletovými dverami do kuchyne, kde sa toto celé dialo, začal snoriť Lassinko. Ňuso sa vrhol na dvere, vyvalil ich zo zárubne a utekaaaaal…

Skryl sa v spálni, tak som mu otvorila dvere do zimnej záhradky a ležkal tam pol dňa, kým mu hlavička nezaschla. Po ceste ma stihol dobre dodriapať tými ostrihanými pazúrikmi a teraz odo mňa bočí.

😕 Tak si ideme znova získavať jeho náklonnosť. Ďalšieho pol roka mám čo robiť. 😕 Ale tých desať minút, čo som ho mohla držkať a hladkať – tých desať minút stálo za to! 😀

4 thoughts on “Ňusík odčervený

  1. jarah píše:

    Aj my sme mali veterinárnu chvíľku. Boli sme na injekciu proti haraniu a obaja dostali včeličky proti besnote a na odčervenie. Teraz drichmú a už sa teším, čo bude v noci. Odkedy máme doma Žužlika, vstávam o štvrtej – pol piatej 🙂
    Pozdravujem Catland 😆

  2. ambala píše:

    dufam, ze uz sa mu nozicky nepletu a pomaly sa “odrazi” za vsetky tie hroooozne veci, co si mu dnes vyviedla…
    posielam vsetkym macickam velke pohladkanie 🙂

  3. matrioshka píše:

    No zato je to hrozny pocit ked akoze musis sklamat jeho doveru v jeho vlastnom zaujme, poznam :/

  4. Sun Belangelo píše:

    Novinka: Ňusíkovi som dala pokoj až do piatej, potom som ho šla vyduriť zo zimnej záhradky, aby neprechladol. Utekal odo mňa ako čert pred krížom… ale pri večeri sa už obtieral, obzeral, a pretože papal málo, po večeri dostal ešte extra porciu, mňamky mi žerkal z ruky a po mojej večeri som odrazu zistila, že Ňusík chodí okolo mňa ako havino, sadol si mi k nohám a pozeral a pozeral… Ja väčšinou nejako viem, čo odo mňa chcú, a tentokrát som videla, že sa chce nechať hladkať bez toho, aby som sa ho dotýkala 😛 . No, bude si to musieť vybaviť sám so sebou, ja som nachystaná… Šmajchloš jeden, nič ho nezaujímalo, len jak babrem jeho “súrodencov”. 😀 Mačacia dušička v očiach. 🙂

Čo ty na to?

