Mačacie radosti :-)

Dnes ráno som mala pocit, že sa mi sníva. V kuchyni vo výške nad mojou hlavou mám zavesenú rolku kuchynského papiera. Ráno bola na zemi a rozdriapaná na franforce.

Išla som do kúpeľne a to isté s toaletným papierom. Moji výmyselníci kožúškatí sa zas raz hrajuškali.

A vtedy som si spomenula na jeden obrázok na internete a šla som ho vyhľadať:

Na súde sa vraví “cítim sa nevinný”. Tento obrázok vraví “cítim sa duševne chorý”. 😀

Vrrr, kožúšky, vrrrr. 🙂

Bilancia dneška:

  • rozdriapaná kuchynská rolka, ktorou sa zjavne niekto pokúšal utrieť
  • opišanú či ogrcanú kuchyňu
  • 2x ogrcnutý koberec
  • 1x okakaný koberec (máme hnačku snáď všetci)
  • rozdriapaný hajzlák v kúpeľmi
  • nasucho zhodená orchidea (Lassinko usúdil, že ma treba upozorniť, nech ich polejem)
  • namokro zhodená orchidea (keď som im zabudla odliať vodu)
  • 1x zdvihnutý Ňuso oboma rukami zo zeme (druhýkrát už zdrhol 😛 )
  • 1 pusinka od Šintíka, ako som písala toto. 😀 On je neuveriteľný šmajchloš. 🙂
2 thoughts on “Mačacie radosti :-)

  1. ambala píše:

    no peeekneee… toaletny papier aj kuchynska rolka su uzasnym hracim elementom (zatvaram do skrine – tie rolky, nie macicky)
    u nas je “ukecany” vikend, Sofia mnauka takmer neustale, vcera si este dala ako-tak povedat, ale dnes je ako utrhnuta z retaze… lieta, mnauka, vyvadza a ja zacinam byt dost nervozna (nie iba z nej samozrejme, cim je blizsie pondelok a pochod do prace, tym som zurivejsia 😦 …)

  2. jarah píše:

    Ja som včera nakladala Žužlika do prepravky, išiel na jednodňový výlet. To bol taký zápas, aký som ešte nikdy nezažila. bola som celá dodrapaná a dohryzená. Odrazu na ten krik pribehla Tigi a pustila sa do mňa aj ona. Hrýzla ma a škrabala, bránila si svojho kamaráta. A ja som si myslela, že sa neznášajú 😆 Lenže čo majú znamenať tie ich zápasy? No, už ničomu nerozumiem. Práve som ho priniesla a už spolu niekam zaliezli. 😀

Čo ty na to?

