1x Ryšík, 1x Ňusík

Dnes som bola dať Ryšíka prevakcinovať, takže je už celkom hotový. (Aj ja.) Cestou domov sme sa stavili v McDonalde na obed, Ryšík mňaukal a kočky vedľa nás, študentky, si ho nadšene pozerali. Robili si domácu úlohu z angličtiny a nechala som sa strhnúť a poradila som, ale kolega to neschvaľoval a tak som sa potom už držala skrátka.

Potom sme šli do Tesca kúpiť podstielku (je lacnejšia ako Kaufland!) a nejaká kočka sa ma spýtala, či máme mačičku doma. Robila reklamnú akciu pre Gourmet. Tak som sa otočila a ukázala jej prepravku s Ryšíkom a ona zostala celkom namäkko, aký je krásny. (Je. 🙂 ) Nakoniec som šla do Pet Centra kúpiť zvyšné dva záchodíky, ale mali len jeden taký menší a potom jeden veľký, tak som vzala len ten menší. Až pôjdem kupovať druhý, budem mať zľavu, lebo som dostala kupón.

Doma som hneď urobila záchodík a Lassinko sa okamžite vyváľal v čerstvej podstielke, len sa z neho prášilo. Musela som ich trochu učiť chodiť dnu a von, pretože záchodík je búdka s dvierkami (u ostatných som dvierka zdvihla, aby ich to nerušilo, u tohto sa to nedá, lebo je iný typ) a nevedeli vojsť dovnútra a potom ani von. Ryšík dovnútra ešte vliezol, ale potom začal zúfalý mňaukot a musela som ho bežať dole vypustiť. Morfogenetické pole ešte nefunguje, pretože za chvíľku bolo to isté s Lassinkom, ale toho som kedysi už naučila o dvierkach, keď dostal prvý záchodík-búdku, tak stačilo len slabo “nakopnúť” a Lassinko sa rozpamätal a vyliezol bez pomoci.

No a teraz ten Ňusík: Včera som si urobila zemiakové placky a to Ňusík miluje. Toľko obchendoval okolo mňa, až dostal kúsok. A potom som ho začala trénovať – “ty chceš placku a ja ťa chcem babrať; niečo za niečo”. Podávala som mu kúsky placky oboma rukami, pričom placku som držala v jednej a druhou som ho zospodu pohladkala po papuľke. Zniesol to niekoľkokrát, až kým som nedojedla placku.

No a potom sa večer pri kŕmení nechal pohladkať – videl, že ho idem pohladkať, neuhol , otočil sa k miske a žerky ďalej. Neskôr sa mi podarilo ho chytiť za chvostík a držal. A dnes som ho zľahka pohladkala po papuľke aj bez placky. 😀

Myslím, že spotreba zemiakových placiek v našej rodinke skokovo stúpne. 😛

Čo ty na to?

