Gastrointestinálne etudy

Nedeľa 9:00: Je to na ukúsanie sa. 😦 Ráno Ryšík prišiel na moju posteľ, nechal sa vyšmajchliť, ponaháňal svoj chvostík, pobehal za Šintíkom a bol na 80% svojho obvyklého huncútstva. Vstala som radšej o 7:00, aby sme sa napapali skôr, než bude treba volať tete doktorke, aby som vedela povedať, či vracia alebo nie. (Teta doktorka bude cez deň mimo Bratislavy, tak preto som mala volať ráno.)

Ryško bol taký hladný, že kým som nachystala papi, musela som ho zavrieť do klietky, pretože by som nebola stíhala skladať ho z linky. Do toho sa mi domiešalo ešte, že som jemu a Šintimu potrebovala dať do jedla aj rozdrvenú pilulku na zlepšenie trávenia. Šintíkovi celú, Ryškovi polovicu.

Ryško sa vrhol na svoju porciu ako vlk. Mal len kuracinku a zrejme mu lepšie voňalo zo Šintíkovej misky, tak večne prebiehal k jeho miske. Nakoniec som ho zavrela aj s jeho miskou do klietky, aby sa ostatní napapali v pohode.

Šintík zjedol hlt a potom odišiel od misky a sadol si tak, ako sedával Ryško, keď mu bolo zle. Už ďalej nežerkal a po chvíli vrackal. Ryško zjedol len polku svojej misky, nejako mu nechutila, ale pustila som ho von a dojedol Šintíkovu dávku, takže síce nemal diétu, ale potrebnú dávku prášku do seba dostal. A držal. 🙂

Keď držal pol hodinu, šlo sa volať tete doktorke, že zatiaľ je všetko v poriadku. A kým som ja volala, Ryško sa v izbe pokaki (dúfam, že to bolo kaki a nie vracanie, ale smrdelo to ako kaki). Po najedení zostal trochu tlmenejší, ešte mu moc dobre nie je, ale Šintík po povracaní zasa ožil, takže uvidíme. Čakáme a bádame.

A zajtra idem k veterinárovi s dvoma mačičkami. A keďže kolega má povinnosti a ja dve mačičky odrazu neunesiem, tak najprv s jednou a potom domov po druhú a znova späť.

🙂 Len aby to poslúžilo.

9 thoughts on “Gastrointestinálne etudy

  1. jarah píše:

    No, neviem, čo sa deje, ale aj u nás sa v noci zvracalo… nepreberajú tie naše mačičky aktívne na seba nejaké naše “hovná”? Odolnejšie to znášajú, ale tie slabšie reagujú…

  2. ambala píše:

    😦 no teda, tak to uz je moc… najprv jeden malicky a teraz uz aj druhy malicky 😦 som zvedava, co povie veterinarka… drzim palce, nech to vsetko zvladnete a su obaja OK.

    Heli a kedy presne (timecek) ides k tej veterinarke?

    • Sun Belangelo píše:

      Zatiaľ to je dobré. Ryšík papá, nevracia, kaká riedke, ale už stíha dobehnúť na záchodík; Šintík pomaly začína papať, len trochu menej ako obvykle, ale prešla som na kŕmenie 5x denne po malých dávkach a vždy niečo iné, takže udržiavam pozornosť a chúťky v napätí a potenciálne vypľuteľný obsah žalúdka na minime. 🙂

      Zajtra vypadnem z domu okolo pol 10, aby som prišla tesne po otvorení ambulancie. Pačimú?

      • ambala píše:

        no vies, premyslala som, ze si vezmem dovolenku a pojdem s Tebou a macickami (teda kocurikmi) k VET… len neviem, ci sa mi to podari vybavit, pretoze od pondelka zaciname s inventarizaciou a ja sa jej nemozem (zial) vyhnut (pracovna napln nepusti). takze idem napisat sefke sms, ci by som zajtra mohla prist az okolo obeda (poobede) a uvidim, ci a co mi odpise

      • Sun Belangelo píše:

        Mojko, nerob to! Keď je Šintík OK, nebudem ho brať so sebou a Ryšíka zvládnem ľavou zadnou! Nerob si kvôli tomu problémy. Nie že by som ťa nevidela rada, ale to môžeme urobiť niekedy cez víkend a ty si nemusíš brať dovolenku… A ak si si ju už vybrala, tak príď na pokecík, ale vezmi si pre istotu kľúč, ja sa vrátim od veta niekedy okolo 11:00. 😀

      • ambala píše:

        no zatial sa mi sefka aj tak neozvala naspat, takze to vidim na ranny pochod do prace 😦 😦 😦

        keby sa to nahodou este zmenilo, dam vediet.

        a pohladkaj vsetky macicky a malickych aj 2x 🙂

  3. oli píše:

    kam s nimi chodis ? ja mozem tam Ta hodit okolo obeda
    O

Čo ty na to?

