Hviezdne ukončenie úžasného dňa

Je 0:26. Už som sa vlastne zberala spať. Išla som na záchod, zdvihla som poklop (alebo ako sa to povie, ja tomu vravím hajzeldekel 😉 ) a šla si sadnúť, keď vtom sa prirútil Ryško, plavne sa odrazil, skočil, tesne minul môj zadok a – skončil v záchode!

😦

Tak som ho vzala, dala do umývadla, pustila teplú vodu (museli sme počkať, kým potečie teplejšia) a pekne som ho našampónovala. Bránil sa udatne, ale nie tak zúrivo ako iné Mačičky. Keď som ho opláchla, vyutierala som ho uterákom, ale nebola som najšťastnejšia, pretože kúrenie je na noc vypnuté a pri zemi býva dosť chladno a on ešte nebol suchý (a ani nebola šanca, že niekde na radiátore sa dosuší).

No a tak som vzala fén. 😕

Keby som to bola urobila hociktorej inej Mačičke, sú zo mňa len krvavé franforce, ale Ryšík udatne držal a podarilo sa mi ho celkom dobre presušiť, hoci som šla len na polovičnom výkone, aby bol fén trochu tichší. Nakoniec mal už mokrý len chvostík a ten si dolizuje sám.

Ryšík, mačka záchodová.

A najväčšia sranda na tom celom je, že práve dnes som prosila kolegu, aby po sebe skladal hajzeldekel, lebo Ryšulo má tendenciu vyskakovať na záchod a mohol by doň padnúť, keby bol otvorený.

😉 Ja si snáď otvorím veštiareň. 😀

2 thoughts on “Hviezdne ukončenie úžasného dňa

  1. ambala píše:

    a potom sa moja mama cuduje, ze co po nej vrcim, ked pride na navstevu, ide na wecko a necha zvihnuty hajzeldekel… teda, ale sa divim, ze mu ten fen nevadil, moje by prasili kadelahsie, keby som ho zapla (a ze by som neostala bez ujmy na tele je uplne jasne).

    este, ze to cele dobre dopadlo 😉

  2. jarah píše:

    S tým deklom to je naozaj zaujímavé. Ja som sa naučila (a čiastočne bezúspešne to učím zvyšok osadenstva) zatvárať záchod stále. Podľa feng-šuej by mal byť záchod stále zavretý, aby sa energia nestrácala… čo ja viem?
    Ryško je toho dôkazom, jeho energia ho stiahla do kanála 😀

Čo ty na to?

