Zajtra ideme na kontrolu

Zajtra idem s Lassinkom na kontrolu jeho obličiek. Tak sme to dnes oslávili kúskom syra mimo diétky, vylízaním misky po Ňusovi (tiež mimo diétky) a zožerkaním jedného kúska dentálnej mlsiny. Ale povedala som si, že mi nejde o najlepšie možné výsledky krvi, lež o pravdivé výsledky – a ak nebudú zlé, budem vedieť, že kedy-tedy Lassinko strávi aj nediétne čokoľvek.

Inak, posledné dva dni po dlhom čase žerkali všetci ako hrdza. 🙂 Zdá sa, že rozbúrené vody po príchode mládeže sa ukľudňujú.

Dnes som doniesla dovnútra vedro, do ktorého im čistím záchodíky, ale než som sa k tým záchodíkom prepracovala, už niekto z nich do vedra napišal. Normálne som sa cítila ako späť v čase spred roka, kedy sa pišalo do vedra kvôli Alzheimerovi.

Zajtra nám teda držte palce a pazúriky. Lassinko je dnes taký prítulný ako už zopár mesiacov nie… asi tuší, že nedostane raňajky ani obed. 😕

4 thoughts on “Zajtra ideme na kontrolu

  1. jarah píše:

    Lassinko to zvládne, je to bojovník 🙂 Daj vedieť, ako ste dopadli

    • Sun Belangelo píše:

      No, dnes už moja papuľka hodvábna ráno nedostala papi a teraz furt behá nervózne okolo mňa a predvádza mi, aký je on dobrý kocúrik a že sa nemám hnevať. A ja mu nemám ako vysvetliť, že sa nehnevám, ale papi mu dať nemôžem… 😦

  2. ambala píše:

    drzim vsetky palce 🙂 daj vediet a pohladkaj Lassinka aj za mna (aj ked robi zle Beruške, tak ho mam stale rovnako rada 🙂 )

Čo ty na to?

