Fotky z poslednej “návštevy” krstnej :-)

Keď musím na služobku na viac dní, vždy ukňučím krstnú Ambalu, aby sa šla pozrieť na Mačičky, skontrolovala počet obetí a trochu sa s nimi pohrala, aby si neprichodili samé. Aj tentokrát to bolo tak. Po návšteve mi Ambala poslala správu:

privitat ma prisla Beruška s Cicou, za nimi v tesnom zavese Šinter a Ryško, potom Lassinko s Ňusom, Gayča si prave cistila kozusok, takze na uvitaciu akciu nemala timecek 🙂

nasledovala kontrola misiek s granulami, skoro vsetky boli plne, doplnala som len tu na poschodi. potom som nachystala 7 misiek a islo sa na krmenie. Lassino spalal nieco vyse polovice, zvysok po nom dojedla Cica, ktora zas nechala polku z jej misky. Beruška zjedla celu svoju porciu, Gayča nieco vyse polovice a Ňuso zjedol svoje a dojedal po ostatnych. Šinter zjedol pol svojej misky a Ryško tiez a potom si misky vymenili a zjedli kazdy este asi 1/4. Na Ryška som davala pozor, aby neliezol do misiek ostatnym, celkom to malicky pochopil. Inak vie celkom slusne vyskakovat na linku…zdalo sa mu, ze mi dost dlho trva chystanie misiek, tak tam hopol a chcel papat, no to mal chlapec smolu, isiel na ruky a dole z linky.

bola som milo prekvapena z Lassinka, pretoze ani raz nerobil zle Beruške, dokonca spolu na balkone lovili muchu, podotykam, ze uspesne. nevedela som najst ziadne mavatka, ani ine hracky, asi ich niekam poschovavali, len tie rybky boli na koberci a laserove ukazovatko na skrinke. rybky bavili len najmensieho, ukazovatko malo takmer celoplosny uspech, okrem Šinterka, ten skor nahanal Ňusov chvost :))). potom som si spomenula, ze svojho casu byvali v perinaku perickove mavatka, tak som sa tam mrkla a jedno som odtial vybrala, hned mal Lassino o zabavu postarane :). Beruška sa medzitym uvelebila na balkone, Cica bola tiez hore v izbe. Najviac sa za vsetkym nahanal Ryško, to je teda riadny nezmar :))).

neskor mi napadlo, ze niektori zo susedov pilil alebo nieco take, mozno aj dlhsie, macicky boli trochu nervozne, tak mozno aj preto menej papali.

no a ja som sa pri hrani s macickami pozabudla a zrazu som len cumela na hodiny a skoro 19 hod. vecer…potom som si spomenula, ze som neumyla macickam misky, len som ich dala do umyvadla, tak sup este to umyt a potom som sa trepala na bus. malicky sa mi snazil prepasovat do kabely, uz som bola v chodbe a zrazu len kukam, ze so to z tej kabely trci…a to maleho chvostik. fuuu, ale som ho rychlo brala a odnasala spat za dvere chodby. dvere som zavrela, isla skonrolovat, ci su vsetky macicky v dome a nie niekde zasite na chodbe. az potom som sa vratila k obuvaniu a za sklom pri dverach na mna pozerali Lassino, Šinterko a Ryško, nufaciky pricapene na skle a vyraz v ociach “a ty kam ides?!”… no mala som velky problem odist, keby som nemala doma moje 4-nozce, tak by som zrejme u teba aj prespala.

pred nosom mi zdrhol bus, domov som prisla nieco pred pol 9, co teda moje 4-nozce nevelmi ocenili… bolo co to pozhadzovane zo skriniek (nastastie nic rozbitne), vyhadzany zachodik a vsetci boli straaaaaaaaaaasne hladni… ale ked dostali papat, tak uz bolo vsetko OK, potom som zbehla este von s Theom a treskla sa pred TV.

Našej krstnej všetci prevelice ďakujeme; keď som sa vrátila, Mačičky boli také oduté, že som prišla ja a nie Ambala, že ma ani nebrali na vedomie 😉 .Je oveľa väčšia sranda s niekým, kto sa s tebou hrá, ako s niekým, ko je nervózny a unavený a večne čosi nestíha. 🙂

Ambala urobila z Mačičiek aj vydarené fotky a dnes sa konečne dostávam k tomu, aby som to všetko ponahrávala 🙂 :

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “Fotky z poslednej “návštevy” krstnej :-)

  1. ambala píše:

    😀 ze uknucim, to je dobre, to som este nepocula 😀

    ja ich chodim rada navstevovat, su pre mna ako vlastne 🙂 🙂 🙂

    a ak boli odute, tak len preto, ze SI BOLA PREC a nie preto, ze som sa nedoplantala ja 😉

    • Sun Belangelo píše:

      🙂 Nebuď skromná… Robí im nesmierne dobre, keď sa s nimi prídeš pohrať. Ty si taká pokojnejšia duša ako ja a vydržíš pri tom hraní oveľa dlhšie, ja už po 5 minútach zavádzam multitasking 😉 …

      • ambala píše:

        hi-hi, ze pokojnejsia .D mala by si ma vidiet napr. v rade v obchode 🙂

        ale faktom je, ze moje macicky ma velmi upokojuju, naucila som sa pri nich byt tolerantnejsia a trpezlivejsia. havca poslem na miesto, tak tam odpochoduje (len pre upresnenie – Theo za svoje miesto povazuje sedacku alebo postel :mrgreen: ), ale macicky sa mi na moje prikazy zvysoka vies co a pekne-krasne si robia, co a kedy sa im zachce…

      • Sun Belangelo píše:

        😀 Iskrove morfogenetické polia. Tvoje mačičky to vedia od mojich alebo naopak. Stačí, keď na to príde jediná mačka. ::lol: Milujem ezoteriku.

Čo ty na to?

