Raj na Zemi

Dnes som mala nádherný zážitok… Aby som sa mohla v kľude najesť, zavrela som sa v izbe a zabudla som sa tam. Keď som konečne otvorila dvere, časť mojej bandy kožúškatej ma tam čakala. A ako som šla do spálne upratať posteľ, šli so mnou – a ja som prvýkrát (okrem kŕmenia) videla všetky moje kožúšky pohromade v kľude a mieri… Dokonca s Beruškou na okne a Lassiterom na koberci, Ňusom za gaučom, Gaykou roztiahnutou na gauči, Cicou na stoličke a mládežou okolo Lassinka na zemi…

Raj, už viem, ako vyzeráš. Plno mačacích chlpov. 😆

2 thoughts on “Raj na Zemi

  1. ambala píše:

    to musela byt nadhera 🙂 🙂 🙂

  2. jarah píše:

    V tej kope vriec a škatúľ ani netuším, kde sa práve moje kožúšky nachádzajú. Možno som ich zbalila do niektorej 😆

Čo ty na to?

