Šinter robí šinteriny

Včera okolo obeda sa Šinterovi začalo dariť nejako zle. Na olovrant už takmer ani nežerkal (a to je čo povedať!), potom zaliezol do kúta, urobil sa celkom maličký a ani sa nehýbal. Ak musel urobiť pár krokov, chrbát mal vypučený a hlavu a zadoček tesne pri zemi. Keď som ho brala na ruky, kvičal ako vtedy, keď sa jedoval z Ryškovho príchodu. Jedno oko mal večne poloprivreté, prestal piť a chodiť na záchodík. Bola som z toho celá nanič a išla som spať s tým, že neviem, či nás bude ráno ešte plný počet.

Ráno bolo trošičku lepšie. Ešte stále zalezený, ale už reagoval na dotyk. Ešte stále nepapal a nepil a ani na záchod nešiel, ale keď som prehmatala bruško, bolo mäkké. Mala som na celý deň program s inými ľuďmi a tak som netrpezlivo čakala na kolegu, nech mi poradí, či bežať k veterinárovi. On vymyslel, že mu dáme nasilu do papuľky injekčnou striekačkou trochu vodičky. On ho podržal, ja som vstrekla vodu a Šinterík sa oblízal. Postupne zdvíhal hlavičku, ľahol si už aj na bok a začal vyzerať trochu živšie. Celé doobedie sa postupne zviechaval, dostal ešte jednu vodičku do papuľky, okolo obeda už sám vyliezol z pelieška a išiel s vztýčeným chvostíkom na záchodík pišnúť.

Na obed papal s ostatnými a spapal skoro celú 85 g konzervičku kuracinky pre mačiatka (a potom ešte polašoval po miskách ostatných, čiže začal sa správať ako obvykle). Potom som ho videla behať za Ňusom a naháňať sa s Ryškom. Večer bol ešte trochu tlmený, akoby unavený, ale zdá sa, že mu nič nie je. Uš mi len vylihuje na kolenách a hryzie mi ruku. (Alebo dve.)

Neviem, čo to bolo – ale zostarla som o 100 rokov za tú jednu noc! 👿

2 thoughts on “Šinter robí šinteriny

  1. ambala píše:

    fuuu, ale mi odlahlo, ze sa Šinterko uz citi lepsie 🙂

  2. jarah píše:

    Počuj, nestrčil niekde paprčku do zásuvky, alebo nezahryzol do káblika od nabíjačky? To vyzerá ako šok. Ale už je dobre.

Čo ty na to?

