Zas máme nervy :-(

Zabudla som napísať, že v piatok sme boli so Šintíkom a Ryšulom u tety doktorky. Šintík dostal druhú várku očkovania a už je “hotový”, Ryšulo dostal prvú várku a o tri týždne dostane druhú.

Keď som takto bola dať doočkovať Lassinka, mala som z toho nervy. Zle zareagoval na vakcínu – ostal hyperaktívny, vrčal, škriekal, lietal po celom dome, až som vzala Cicu a odpratala ju z dosahu, aby ju nepohrýzol. Fakt vyzeral, ako že po vakcíne proti besnote zbesnel… 😦 Na druhý deň bol celkom apatický a zomieral a ja som musela na služobku. Vtedy som prosila Aniela, aby mu posielal energiu, a zjavne to zabralo, lebo keď som sa o deň nato vrátila, ešte bol trochu tlmený, ale už v princípe v poriadku.

Šintík a Ryšulo zareagovali po svojom. Hneď po injekcii Šintík zvädol a už sa len vliekol, Ryšulo dostal podobný záchvat hyperaktivity ako kedysi Lassiter. Ešteže som už mala tú skúsenosť, pretože to bolo dosť desivé – škriekal, zúril, útočil, správal sa ako nepriateľ. A pil, pil, pil, pil. Trvalo to len tak hodinku-dve, potom zaľahol a spinkal a keď sa zobudil, už to bol celkom ten starý Ryšulík. 🙂

Šintík šiel spať trochu neskôr, ale keď sa vyspal, ešte taký otrtúlený šiel kakať a nevšimol si, že jeho osvedčenú starú misku, z ktorej už vyrástol, som medzičasom odstránila – a tak nakakal na zem. A ja som behala ako poľovnícky pes s nosom pri zemi, než som našla zdroj smradu – tmavohnedé hovienko na čiernom plaste… 😕

Včera už boli celkom tí starí dvaja. Ale dnes ráno prišiel za mnou Šintík do postele pomojkať sa a ako som mu babrala bruško, vystrčil sa mu pipík – a bol krvavý! Dotkla som sa prstom, ale nezakrvavil sa, takže to vyzerá ako krvácanie pod kožu. Keďže sa v týchto veciach nevyznám, povedala som si, že možno má byť taký krvavočervený – ale prečo len na časti? No a potom som si spomenula, že chodidlá majú tiež fľakaté, a povedala som si, že asi to tak má byť. A potom som zazrela krvou zlepený chumáčik srsti.

Okamžite som šla pozrieť, ako majú otvorené v Rači, ale dnes ma kolega nemôže odviezť a keď som sledovala, ako sa Šintík správa, tak na jeho správaní niet jedinej zmeny. Tak sme sa dohodli, že zajtra ťaháme ráno k veterinárovi a dovtedy že vydržím.

Chúďatko moje. Keby som aspoň vedela, ako vygúgliť “krvavý pipík” po anglicky, aby som zistila, čo sa môže diať… 😦

4 thoughts on “Zas máme nervy :-(

  1. ambala píše:

    :S jezkove oci… to co zas je?! dufam, ze bude v poriadku !!!

    • Sun Belangelo píše:

      Gúglila som a potom som šla skontrolovať záchodíky… všade sa písalo o pišaní krvi, ale Šintík krv nepišá. Sledovala som ho celý deň, najprv len podrichmával, ale večer sa zobudil a naháňali sa s Ryškom tak, ako keby bol 100% zdravý, takže ani neviem, či treba k veterinárke, ale asi radšej hej, pre istotu. Na večeru zjedol takmer dvojnásobnú porciu, džgal to do seba, už mu to ani nešlo dole gágorom, ale nebol by od misky odišiel, tak som mu ju vzala spod ňufáka a on vďačne odkráčal. Títo niekdajší hladoši majú ťažký život. Potrvá, než sa naučí, že vždy sa nájde niečo pod zub a netreba nikoho odháňať od misiek. (Šinti to zvládol, Ryšulo ešte stále lašuje po cudzích miskách – a Mačičky mu ustupujú z cesty. Okrem Ňusa. 😛 Pac! paprčkou pomedzi uši! 😆 )

      Ryšulo dnes bojoval s obrovskou Gayčinou myšou, trčal mu spod nej ledva chvostík. 🙂 Moje mačiatka. 🙂 A furt ma obžierajú. Musím byť veľmi dobrá. 😀

  2. Sun Belangelo píše:

    Boli sme u lekárky, pozrela pipík a pipík bol normálny, ružový. Nič krvavé. Takže poplach odvolaný, blondínečka hepi. 😀

  3. ambala píše:

    HURA, super, aj ja som hepi 😀

Čo ty na to?

