Šintík a Ryšulo

Dnes sa hrali Šinterík a Ryšulo úplne úžasne. Lietali po celom dome, až sme všetci odskakovali. A večer som zažila vec najkrajšiu na celom svete – vyliezli si spolu na radiátor a spinkali jeden na druhom! Ovšem než som doniesla foťak, už tam spinkal len Ryšulo… 😕 Ale než som šla k počítaču, Šinterík vyliezol na Lassinkovo ležadlo a ja som k nemu položila Ryšula – a Šinterík mu začal lízať kožúšok! 😀 Hepihepihepi. Najsámviac na svete. 😀

Dnes v noci už asi nezavriem Ryška do klietky. Dúfam, že sa nezachloští. 😕

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “Šintík a Ryšulo

  1. andrea píše:

    Yesss 😀

  2. ambala píše:

    🙂 🙂 🙂 nadhera 🙂 🙂 🙂

Čo ty na to?

