Večerné nežnosti

Ja sa dnes spať nedostanem… Už som si išla roztiahnuť posteľ, keď som v spálni naďabila na Ňusíka a Lassinka v tuhom objatí… Ešte som si povedala, že ich nemali vykastrovať 😉 … Bežala som po foťak a než som sa vrátila, našla som už aj vedľa Cice kamaráta – Šinteríka… Túlil sa jedna radosť, ale tak po-šinteríkovsky, že ho Cica nakoniec pritlačila o vankúš labkou, aby mala pokoj 😛 … A keď som odniesla memory stick z foťaku do počítača, našla som pod stoličkou presne toho Šinteríka zápasiť s Beruškou…

Ešteže Gayka dávala pozor dole v izbe na Ryška, ktorého som na noc (a za trest za to, že mi skákal na nábytkovú stenu) zavrela do klietky. Hneď nato sa Šinterík pokúsil prepasírovať pomedzi špajle za ním, aby sa mohli hrať (dnes večer mi obaja sedeli na kolenách a Šintík vylizoval Ryškovi ušká), hoci cez deň boli nepriatelia na život a na smrť… 😀 Ale už som si zvykla, už to beriem ízy.

This slideshow requires JavaScript.

Čo ty na to?

