Pád z prvého poschodia

Dnes ráno padol Ryšulo z prvého poschodia. 😦 Vnútri v dome sú schody so zábradlím, ale také malé mača zábradlie podlezie. Sedela som pri počítači, len tu som počula nejaký zvuk a ako vždy, okamžite sa mi k tomu poskladal obraz… Bežala som sa pozrieť. Ryško bol pod schodami, stál na štyroch, ale bol úplne ticho a nehýbal sa. Vzala som ho, prehmatala, ale zdalo sa, že mu nič nie je. Potom som ho postavila na koberec – a moje živé striebro Ryšulo si sadlo. Znova som ho postavila, urobil pár krokov – a zasa sa posadil. Zadoček mal na pol žrde, zadné labky nenarovnané… Ľudia, nebudem vyprávať. 😦

Počkala som na kolegu. Chcela som hneď k veterinárke, ale mali sme obchodné stretnutie a nedalo sa preložiť. Kolega prehmatal Ryšula. Ryšulo už normálne chodil, dokonca aj lozil po klietke, ale tak divne zakášal pravou zadnou labkou. Dohodli sme sa, že po mítingu ideme k veterinárovi.

Keď sme sa vrátili domov, začal chytať nervy kolega. Nejako sa mu nepáčilo, aký je Ryšulo hyperaktívny. (Ďalší hypercicúch do rodiny, ale odkiaľ to on mal vedieť?) Tak som ho uprosila, aby so mnou šiel aj do ordinácie. Ešte navyše celou cestou Ryšulo žalostil na plné pecky a ja už som bola fakt blízka hysterickému záchvatu.

Teta doktorka sa naňho pozrela. Vyzerá, že je len poudieraný, nič viac. Dostal injekcijku proti bolesti a B-vitamín, čo je hodne štipľavá injekcia a Ryšulo aj hodne štipľavo protestoval (výsledok: pukliny v stenách 😛 a podriapaná sestrička). Potom ešte vymňaukoval cestou domov, ale len čo sme ho dali von z auta, bol kľud.

Doma dostal papať. Misku vylízal úplne nádherne. Teraz budem kontrolovať, či žerká, piši a kaki a či nie je malátny; budem musieť kontrolovať aj sliznice, či sú dostatočne prekrvené (ružové), teda či nemá vnútorné krvácanie.

Božínku, ja sa z toho snáď zmyším. (A potom ma Mačičky zožerkajú.)

4 thoughts on “Pád z prvého poschodia

  1. jarah píše:

    Och, už len toto vám chýbalo 😦

  2. ambala píše:

    😦 normalne mi ostalo zle, ked som to citala 😦 chudatko moje male rysavucke. dufam, ze bude v poriadku!

  3. […] jeden výklad, ktorý som “zaspala” – najprv som nestíhala kvôli robote a dneska od rána samé senzácie, takže som sa k výkladu dostala až teraz a vyložila som spätne aj dnešný deň. Mala som pri […]

Čo ty na to?

