Nedeľné fotky

Dnes bol taký hodne nervózny deň – ja som mala roboty vyše hlavy a Mačičky boli tiež podráždené. Myslím, že reagujú na Ryška. Ešte si dobre nezvykli na Šintera a už je tu nové mača – a zasa hyperaktívne, dominantné, šmajchlovné a vokálne! Je ho plný dom, aj keď len sedí v klietke a čaká, kedy ho pustíme. No a Šinterík dneska znova syčal, útočil a cápal packou, ale poobede som začala mať pocit, že už v tom nie je tá zúrivosť ako včera. Včera už len pri pachu Ryška Šinterík ziapal, driapal a hrýzol a vôbec sa neovládal. Dnes doobeda to ešte opakoval, aj dostal po zadku, ale večer, ako som pri nich sedela pri telke, ešte síce útočil, ale už som mala dojem, že si skúša, čo všetko ešte dokáže… A Ryšulo, ktorý sa ho už vyslovene bál, sa s ním začal k večeru doťahovať… Ak mi to vyjde a môj pocit je správny, tak je najhoršie za nami a tí dvaja sa ešte budú hrať zvesela… 😛

Dneska Šinterík vyliezol na kratzbaume až celkom pod strop a potom aj sám bez pomoci zliezol. Po ceste sa ešte pokúsil uloviť Beruške chvost, potom sa pustil po krbovej rímse, Beruška za ním a prekročila ho – a odrazu nemohol dopredu… Vtedy som zistila, že nevie cúvať. Nuž čo, bude sa cvičiť cúvanie. 🙂

Inak, dnes Šinterík schytával poza uši od veľkých kožúškov. Chcel sa hrať, lovil chvostíky, ale veľkí boli takí vyonáčení z Ryšula, že to brali zle a zasa ho fackovali. Aj som nakričala na Ňusa, keď sa nechal výchovou uniesť . Potom mi ho bolo ľúto, ale v danom okamihu bolo treba zastaviť fackovanie Šintera. Neznesiem ubližovanie slabším.

Najzábavnejšie boli okamihy, kedy si Šinter i Ryško vyliezli na moje kolená a tam sa stretli a nevedeli, čo skôr… či podriapať, či posyčať, či poňuchať, či podupať… 😀 Alebo keď sa zišli nad jednou hračkou a boli by sa hrali, ale si spomenuli, že sa vlastne nemusia… a rozpačito po sebe gánili. 😀

Ryšulo už je v klietke na noc, Šinter mi leží na kolenách a vôbec mu nevadí, že zo mňa cíti Ryšula. Už som ho pomojkala, vyšmajchlila som i Lassinka a Berušku a ostatných som aspoň pohladkala, hoci Ňusíka len slovne. 😀 Moja najúžasnejšia rodinka. 😀 Hepi.

Na fotkách je Šinterík, ktorý objavil mačkodróm, čo som do pracovne vyniesla pre Ryška. Dovtedy ho mačkodróm nezaujímal; teraz sa s ním hral ako divý, len aby Ryšulovi predviedol, že to je jeho mačkodróm. (Celý Veľký Tato Lassiter. 😉 ) Ryško zas mal menšiu dišputu s Beruškou, pretože som mu doniesla na hranie myšku s perím a v tom okamihu Beruška v sebe objavila detisnkú hravosť a myšku mu proste vzala – na čo sa on začal venovať loveniu Berušky a schytal výchovné “popapuli” 😛 , ovšem nakoniec zdrhala Beruška… 😆

This slideshow requires JavaScript.

Čo ty na to?

