Unesená krstná mačacia mama :)))

Keďže do Mňau-gangu pribudol malý ryšavo-biely kocúrik – Ryško,  bola som sa dnes na moje nové mačacie krsňa pozrieť  (a samozrejme aj na už zabývané krsniatka). Ryško je skoro stále vrniace, jemne kusajúce :mrgreen:, vymýšľajúce, hravé, zvedavé, ale v každom prípade nádherné mačiatko 🙂 (a to, že sú všetky mačičky úžasné, je každému hádam úplne jasné 🙂 🙂 🙂 ). Je pravda, že Šinterko je z Ryška menej nadšený, vrčí po ňom a aj ho preženie po domčeku… ale keďže sa Šinterko aj v prítomnosti Ryška nechal nahovoriť na lovenie pierok a dokázal sa hrať bez toho, aby Ryška stále kontroloval a dával mu najavo, že je “votrelec”, tak si pevne verím a dúfam, že onedlho budú kamaráti a budú sa hrávať spolu.

Hela robila aj nejaké fotečky a video, tak sa na ne teším :). Ale ešte viac sa už teraz teším na ďalšiu návštevu 🙂 🙂 🙂 🙂 :).

Ešte podotýkam, že moje mačičky vôbec neboli unesené, najmä preto, že som si dovolila prísť domov neskoro (už mali mať dávno večeru v bruškách) a aj havec nervózne stepoval, že chce ísť von… Heli, tu ma napadá, že ďakujem za požičanie dáždnika a zároveň sa ospravedlňujem, pretože som ho veľmi nerozumne nechala v kúpeľni a utekala von s Theom, nuž a moje anjeliky sa na ňom “kúsok” vyzúrili :(. Kúpim druhý a nabudúce donesiem.

3 thoughts on “Unesená krstná mačacia mama :)))

  1. Sun Belangelo píše:

    Keď som večer Ryšula dávala do klietky, chytil taký záchvat besnoty, ako keby proti nej nebol očkovaný… a Šinterík, ktorý cez deň besnil, zas spokojne spinkal na kratzbaume. 😕 Ja už nerozumiem svetu.

    😀 Po záchvate besnoty Ryšulo už len ticho pomrnkával, ale na večeru zjedol zas len trochu, tak špekulujem, či to nie je stres z toho, že je v novom prostredí a s toľkými novými mačkami. Uvidíme zajtra.

    Kašli na dáždnik. Je to len vec. 🙂

    • ambala píše:

      ano, to moze byt stresom z noveho prostredia a dalsich maciciek, hlavne, ked po nom vrcia. alebo by si dal nieco ine, napr. mliecko, pribinacika alebo inu podobnu mnamku (viem, ze mal makksie kaky, ale papat musi, este je malicky). a kto vie, co papal doteraz…neskusila si mu dat trochu z toho rozmrazeneho maska pre Cicu? napr. ked som si doniesla Sofinku, tak okrem pribinaka a mlieka nechcela jest ziadne konzervy / kapsicky a ani granule a ked som uz bola zufala, ze nic nechce, robila som jej kasicky pre mimina (kooopec srandy…).

      jaj a zabudla som napisat do clanku, ze som vcera cestou domov zaspala v autobuse :D, nastastie som isla az na konecnu… 🙂 ma teda riadne utahali mnau-gangove kozusky 🙂 😉

      • Sun Belangelo píše:

        Ryšulovi som ešte mäsko nedávala, ale včera mala Cica na večeru surové a zabudla som jej ho dať, takže predtým zožerkala misku granuliek a tak to bolo na ňu priveľa a kúsok nechala… a pribehol Šintík a okamžite ho zhryzol. 😀 Hepi. Mám dve surovožravé Mačičky. 😀

Čo ty na to?

