Ryško medzi Mačičkami a smutná blondínečka

Dnes mi zavolala veterinárka, že koprológia bola negatívna a tak že môžem pustiť Ryšula medzi ostatné Mačičky. Využila som, že boli v inej izbe, a preniesla som ho do obývačky do klietky, kde som zatvárala Šintera na noc, než vedel sám zliezť z kratzbaumu.

Potom som pustila Mačičky k nemu. Čakala som povstanie – ale to, čo nasledovalo, ma dostalo… 😦 Gayka nedôverčivo oňuchala. OK. Cica nedôverčivo oňuchala a bežala preč. OK. Beruška pre istotu hneď bežala preč, nejakým ňuchaním sa ani nezdržiavala. 😉 Ňuso ako vždy začal syčať a vrčať. A potom nabehol Šinter – a začal syčať, vrčať a keď malý ubzikol pomedzi špajle z klietky, začal naňho útočiť, prenasledoval ho, zatisol ho do kúta a začal ho šklbať!

😦

Zachránil to jedine Lassinko, zlatúšik nekonečný, ktorý okamžite ako u Šintera začal si k Ryšulovi hľadať cestičku. Nedôverčivo, ale predsa. Tam, kde Šinter útočil a celý zbesilý sa vrhal proti klietke, vopchal Lassinko opatrne pomedzi špajle labku, pomaličky ju začal naťahovať až k Ryšulovi a takmer sa ho dotkol. 🙂

Urobila som aj nejaké video, len ešte nie je spracované. Zo Šintera som smutná; ten, ktorého sme toľko piplali a vytvárali mu najlepšie možné podmienky, teraz ubližuje inému mláďatku! Asi to predýcham, ale ak nie, tak sa došinterovalo.

Sú veci, ktoré neznesiem ani u mačiek.

2 thoughts on “Ryško medzi Mačičkami a smutná blondínečka

  1. jarah píše:

    Šinterík sa cíti ohrozený. Ukážte mu, že sa nemá čoho báť 🙂

  2. ambala píše:

    Heli, nelam nad Šinterkom palicu… on je podla mna len vydeseny z noveho prirastku, vies, podla mna sa boji, ze ked prisiel novy kozusok, tak on pojde prec z miestecka, kde mu je dobre, kde sa dal do poriadku a citil lasku…

    neboj, ked bude vidiet a citit, ze sa nic nedeje a on ostava aj napriek novemu prirastku, tak sa ukludni a nakoniec budu s Ryškom kamarati 😉

Čo ty na to?

