Sedem

Včera som prerobila zimnú záhradku tak, že už je uzatvorenejšia a tak je v nej teplejšie. Dnes som tam pustila znova Mačičky. A kým ja som sa hrala v izbe so Šinteríkom, začula som žalostné mňaukanie, ako keby niekomu išlo o život. Nebol to hlas žiadnej z Mačičiek, ale keď to neprestávalo ani po 10 minútach, tak som sa vychytila do zimnej záhradky, či sa niektorá neporanila alebo na seba neprevrhla kvetináč… Všetky boli v poriadku a ja som si uvedomila, že to mňaukanie ide z ulice.

Pozerala som hore-dole, ale nikde som nič nevidela. Tak som sa obula a šla som sa pozrieť pred dom. Vo vjazde do garáže som na vysokom múriku objavila mačiatko – malinkaté, ryšavé, vyplašené a umňaukané. Vzala som ho dole z múrika a vyniesla na ulicu, nech bežká domov. Ale mačiatko sa len dralo ku mne.

Nemohla som ho nechať na ulici. Vzala som ho dovnútra, ale aby náhodou nenakazilo moje Mačičky (vyzeralo síce zdravé, ale bruško malo trochu tvrdé), dala som ho do krabice od topánok. To bolo vreskuuuu! Rýchlo som doniesla Ambalinu prepravku, vopchala som ho do nej a umiestnila som ho do “karantény” v kúpeľni. Pozrela som pod chvostík a usúdila som, že je to chlapec. No a išla som zakillovať nejaké vrecúško Whiskasu.

Keď prišiel o pol hodiny na to kolega, vyslala som ho k zlému susedovi, aby zistil, či je to ich mača. Nebolo. Tak som sa rozhodla, že sa ide k veterinárovi. No a keď sa ide k veterinárovi, pôjde s nami aj Šinterík a nechám ho zaočkovať.

I pomysleli i urobili sme. Kolega sa ma snažil presvedčiť, že mám mačiatko dať na adopciu, ale keď už pleskla taká obrovská udica a Univerzum mi zhmotnilo presne to, po čom som už od decka túžila, váhala som. A keď som si u veterinára mala možnosť pozrieť jeho papuľku, bolo rozhodnuté. 🙂

Ľudia, odjakživa som chcela ryšavého tigríka. No a toto síce tigrík nie je, ale jeho kožúšok ho už pokrstil – volá sa Ryško.

Teta doktorka najprv zavakcinovala Šinteríka. Skonštatovala, že je dobre živený a že má hrubú kožku 😀 . My sme ho vážili v čakárni a dnes už váži 1,5 kg. Injekcie si ani veľmi nevšimol, hoci boli aspoň dve. Pokúsil sa tradične zožrať tetu doktorku, zistil, že je naňho priveľké sústo a tak sa potom nechal mojkať môjmu kolegovi. Ja som sa ho nesmela ani dotknúť, pretože som držala Ryšula.

Potom prišiel na radu Ryšulo. Nechcel obsedieť vo váhe, ale nejako sa nám podarilo určiť, že ná 650 g a nejakých 5-6 týždňov a mliečáky. Vyzerá, že je ďalší prírastok do hyperaktívnej mačacej famílie s úžasným hlasovým fondom. Mňaučal, vrnel, vrčkal… všetko. 🙂

Teta doktorka mu počistila ušká, lebo ich mal špinavé, ale na svrabík to nevyzerá. Očká a ňufáčik mal trochu chytené, takže po príchode domov dostal okamžite Imunoglukan. Dostal aj Frontline proti blškám a nejakú pastičku proti škrkavkám a ešte čomusi (ale nie pásomnici). No a teraz sa ide tri dni zbierať fekáliky a striehnuť, či nesoplí a nekýcha. Pozerali sme aj, či nemá čip, ale nemá.

Takže je nás 7+1. Sedem štvornohých kožúškov a jeden dvojnohý. S kolegom sme zasa zostavili na balkóne klietku pre Ryšula, dala som mu tam Šinteríkovo detské vybavenie, s ktorým sa on už nehrá – a Ryšulo sa okamžite zabýval (ale najprv to okomentoval nesmiernym žalospevom, až kým nedostal cinkajúcu myšku na malom kratzbaume). Odvtedy už len vrní. 🙂

This slideshow requires JavaScript.

5 thoughts on “Sedem

  1. jarah píše:

    Jejdáááá, peknučký je 😆 pozdravujem mačaciu rodinku

  2. ambala píše:

    jezkove ociiiiiiiii, to je rozkosny rysavy nufacik 🙂

    ja sa tusim idem prestahovat k Tebe 😀 vzdy som chcela rysavu macicku 🙂 tak zatial mam aspon krsna 🙂

  3. andrea píše:

    Jééééjóóóó 😀 To je zlatýýý kocúrik 😀

  4. matrioshka píše:

    jeeeej ja odpadnem, tak to uz je 7 statocnych, to vyzera uz na kompletku nie ? 😀

Čo ty na to?

