Ňuso dobýja moju posteľ ;-)

Dnes ráno nastal historický moment… Najprv mi na posteľ vyskočil Lassinko a nechal sa totáliš vyšmajchliť. Najnovšie si ľahne “líčko na líčko” (a ja potom fučím s plnými ústami chlpov) a vrní ako traktor. Potom mi cez nohy ľahla Cica a pazúrikmi testovala, aký je hrubý paplón, či by ma nedokázala cezeň trošku potetovať 😉 . Potom som sa prevrátila na brucho, Lassiter a Cica zoskočili, Lassiter znova vyliezol na miesto, kde predtým bola Cica – a odrazu som cítila, že sa tam bijú. Pozrela som, čo sa deje – a to Ňuso vyháňal Lassinka z jeho miesta! Videl, že pozerám, ale neprestal… Lassinko zoskočil, Ňuso sa labužnícky vyvalil krížom cez moje nohy, po očku pozeral, čo to urobí so mnou, vydržal tak možno tri minúty a potom už zasa zdrhal. 🙂

Vyvíjame sa. 😀 Hepi.

One thought on “Ňuso dobýja moju posteľ ;-)

  1. jarah píše:

    Jooj, u nás to ide veľmi pomaly… “múdre” hlavy poradili, že po kastrácii kocúra sa vzťah medzi cicušikmi zlepší, lebo sa chlapec trocha upokojí. Ale on sa vymyká všetkým očakávaniam a predsudkom. Vystrája ako zmyslov zbavený a tak sa moja maličká nora stala kolbišťom, kde občas tečie aj krv. Zaujímavé, že vždy len moja 😆

Čo ty na to?

