Reorganizácia

Dnes som zrušila veľkú klietku pre Šintera a už ho na noc dávam len do tej malej, hotelovej. Hneď je v izbe viac miesta. 😛

Šintík začína byť zdatný skokan i lezec, skákať z 1 m mu už nerobí problémy. Len čo zistím, že dokáže sám zliezť z kratzbaumu, už ho nebude treba na noc zatvárať do klietky. Už vliezol i do brlôžku na strednom kratzbaume, kam sa pred ním Mačičky schovávajú, vie sa dostať aj na parapet okna a po veľkom kratzbaume vyliezol až tesne pod povalu (a blondínečka za ním, aby ho odtiaľ “sundala” 😕 ). Pravda je, že k strednému kratzbaumu som mu pristavila predtým jeho bábäcí kratzbaumík, ale aj tak sa potom vyšplhal nahor na brlôžtek a takmer až na Cicinu najvyššiu priečku, ale svalíky mu ešte nestačili na to, aby sa vytiahol nahor. Ešte deň-dva požerká a vyženie Cicu z jej odpočívadla. 🙂

Už žerkajú všetci spoločne v kuchyni, ale musím pri nich sedieť, pretože Šinter by skôr tu zobal, tam zobal (a hlavne z cudzích misiek, odtiaľ to viac chutí), a tak ho musím ručne vracať k jeho miske. On jediný zatiaľ nevie, že k miske niekoho iného sa ide až potom, keď ten niekto od nej odíde. No tak ho učíme. 😕

Dnes som pristihla Lassinka, že mu tiež lízal kožúšok. A potom ho vycápal. Ale Šintík to znáša dobre.

Na zajtra mám naplánované masové preočkovanie. Ak to vyjde, majú chalani dopoludnia dom pre seba. 😛

4 thoughts on “Reorganizácia

  1. ambala píše:

    teda maly je sikovnucky 🙂 uz aby som ich zas vsetkych videla 😉

    moja Čiky sa dnes stverala na skrinu, co je za dverami do izby…a vyzeralo / znelo to ako by na tu skrinu isiel vyskocit slon (tusim predsa zacne s nejakou tou dietkou………)
    Theo spi a vrco-knuco-steka zo sna, Čičo ho isiel skontrolovat, ze co to znamena a teraz lezi pri nom. Sofinka lezi pri mne a spokojne spinka. tusim si aj ja idem lahnut.

    pozdravujem macicky a prajem vsetkym dobru noc 🙂

  2. ambala píše:

    tak ako ockovanie?

    ja som dnes bola s Theom a este ma cakaju macicky…to zas bude horor (vzdy vedia, ze idu k veterinarovi a robia aj nemozne, aby sa tam nemuseli dostavit….)

    • Sun Belangelo píše:

      Všetko v pohode. Išli sme hneď na 10:00, chalani zostali doma a mali výbeh do zimnej záhradky, kočky som dala do prepraviek a išlo sa. Keď sme ich naložili do auta, mňaukali všetky tri cez seba, ale nie tak besne ako Lassiter. Mali strach, chúďatká. Ale teta doktorka bola úplne fantastická, ani jedna mačička nezaprostestovala na injekciu, ani nemraukli, možno si ju ani nevšimli… Každá dostala dve a držali ako hluchý dvere. Nechala som skontrolovať aj zúbky, Gayka a Beruška sú OK, Cica má malý náznak plaku, takže sa budú žuvať orálky (musím ich kúpiť). Keď dávala doktorka injekciu Cice, skonštatovala, že má peknú podkožnú vrstvu tuku. 😛

      Keď sme sa vrátili domov, boli cicušky trochu mdlé, no a potom sme robili okolo domu, takže sme ich miestami zatvárali, takže nie sú v svojej koži, ale zajtra sme doma a v pokojíku, tak sa to dá do poriadku. Našťastie ani jedna nereagovala na vakcináciu tak besne ako Lassiterík, takže nemáme veľké nervy.

      Na budúci týždeň nechám zaočkovať už aj Šinteríka. Dnes sme Šintera i Lassinka vzali do garáže – Šinter tam bol prvýkrát, Lassinko si vyskúšal lozenie po policiach a skákanie z police na policu. No a teraz sa odúva, pretože po večeri na mne spal Šinter. 😛

      Ale keď som pred chvíľkou bola v spálni, na gauči boli natiahnutí (zľava doprava) Lassinko, Ňuso a Beruška. 😀 Dejú sa veci…

      • ambala píše:

        som rada, ze to ockovanie ste vsetci dobre zvladli :).

        Cica, ze ma slusnu zasobu tuku?! no by som chcela vediet, co by potom povedala na moju Čiky 😀 …

        sakris, to sa teda deju veci… foto si mala rychlo robit 😉

        ps: a nezabudni, ze mas este stale “bojovu” ulohu – spolocne foto vsetkych maciciek 🙂 😉

Čo ty na to?

