Mama nie je doma, cice majú bál :-D

Zasa som sa služobkovala. Tentokrát nebolo už treba Šinteríka brať so sebou, tak som ho nechala doma – ale pre istotu zatvoreného v klietke, lebo najnovšie lozí na veľký kratzbaum a potom z neho nevie zliezť a mňauká o dušu spasenú. Bála som sa, že by sa mu mohlo niečo stať, keby som tam nebola, aby som ho zložila… Keď som ho pred odchodom zavrela do klietky, začal žalostne mňaučať a ostatné Mačičky sa zbehli okolo klietky a hoci pred ním obvykle utekajú, teraz na mňa pozerali ako na vraha… 😕

Neboli ani jeden deň celkom samy. Ambala súhlasila, že ich príde v pondelok nakŕmiť a skontroluje, kto koho zožral. Tu je z jej mailu:

tak som nakoniec bola u Teba skoro do 19 hod., domov som prisla po “vecierke” a nalezite mi to bolo vysvetlene (jauuuu)… pokusala som sa macicky (Tvoje) fotit, velmi sa mi nedarilo, ale aj tak posielam par foto ulovkov… :)))

malemu sa teda velmi spat do klietky nechcelo, ale potom sa uvelebil na tom malom kratzbaume a pomaly zaspaval. riadne sa chlapec vyblaznil. Lassino pred mojim odchodom prehnal Berusku (vrrr), ale predtym som ju hladkala, spokojne vrnela a lezala na chrbatiku. mozno prave to sa Lassinkovi nepozdavalo :(((

doplnila som im granulky, doliala vodu (samozrejme aj malemu v klietke). misky som umyla, teda az na maleho misku, tu som mu s maskom z kapsicky nechala v klietke, aby ju v klude dojedol, ked uz nebude lietat za ostatnymi macickami.

Ambala urobila aj zopár fotiek. Tentokrát bola na pláne hra “beháme za červenou bodkou” (=laserovým ukazovátkom) a zjavne mala veľký úspech… 🙂

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “Mama nie je doma, cice majú bál :-D

  1. jarah píše:

    Ambala je zlatíčko a cicúšiky to cítia 🙂

  2. ambala píše:

    no neviem, ci prave bal 😉 ale hrali sa o stosest 😀

Čo ty na to?

