Nová hračka

Už som písala, že dnes nám došiel balík. Bola v ňom prepravka pre mačky, hračka “mačkodróm” (za ktorú u nás dáte 25 € a z nemeckého Amazonu vás stojí 10 €) a hračka Masážne centrum, ktorá sa dodáva s kocúrnikom a mačky si na nej masírujú ďasná i kožúšok.

Pri montovaní prepravky mi celkom odišla ruka, našťastie masážne centrum som pochopila celkom rýchlo (hlavne keď som našla chýbajúce časti podlepené zo spodnej strany kužeľa) a hneď som ho dala Mačičkám na hranie.

Prijali ho trochu vlažne – Gayča by sa bola hrala, Ňusovi sa pozdával viac vlastný chvostík, Šinter neprejavil záujem, Cica a Beruška ani nezliezli z kratzbaumu, ale všetko zachránil Lassinko:

 

3 thoughts on “Nová hračka

  1. ambala píše:

    som zvedava ako budu moje macicky reagovat na novu hracku 😉

    a inak sa ospravedlnujem Šinterkovi, dnes som mu kupila takeho maleho chutnuckeho plysacika, ale moja Sofinka ho objavila skor ako som ho stihla schovat a hned si ho privlastnila … takze Šinterkovi kupim inu hracku …

Čo ty na to?

