Lassinko a Šinterík sa už hrajú

Dnes boli Mačičky zo Šintera nervózne – a priznám sa, že aj ja… Stále útočil a kúsal. Mačičky pred ním utekali a párkrát som ho musela na pol hodinky zavrieť do klietky, aby si aspoň trochu oddýchli.

Večer, ako som pozerala telku, bol pri mne len Šinter a všetky ostatné kožúšky odpochodovali hore do spálne. Po chvíli prišiel Lassinko. Keď videl, ako mi Šinterík spí na bruchu, zlostne sa stiahol do kúta, potom mu zvedavosť nedala a prišiel ho oňuchať, tak som ho hladkala, ako som len vládala. A tu sa Šinter zobudil, zoskočil a poďho na Lassitera! Lassinko odbehol. Šinter za ním. Šinter pribehol. Lassiter za ním. Za kreslom sa zasa vymenili a Lassiter utekal pred Šinterom… Toto som zažila už pri Lassiterovi a Cice – keď sa takto začali naháňať “na striedačku”, znamenalo to obrat k lepšiemu – zo súperenia sa postupne stala zábavná naháňačka.

Zdá sa, že Veľký Tato Lassiter napokon predsa len neodolal. 🙂

Čo ty na to?

