Šinter ľúbi Gayču

Včera Šinterík dostával nakladačku jedna radosť… Tu na niekoho skočil, tam niekoho drapol, tam zas uhryzol… a tak bol viac na chrbte s labkami otrčenými do vzduchu ako na labkách. Natoľko, že som ho párkrát cez deň musela pritúliť, aby si nemyslel, že svet je celý zlý. 😦

Ale dnes sa dostavujú prvé výsledky. Už sa na iných nevyskakuje a nehryzie – a tak iní benevolentne oňuchávajú. A zdá sa, že si Šinterík našiel novú mamu – Gayušku. Odkedy do nej nedobiedza, ona pred ním neuteká. Pred chvíľkou som pozorovala, ako k nej pribehol, pritúlil sa, zaboril ňufáčik do jej kožúška a Gaya ho oňuchala. Potom sa pobrala dole schodami. Šinter za ňou. Gaya sadla na schody. Šinter dva schody nad ňou sa tiež posadil. Gaya sa zdvihla a šla nadol. Šinterík tiež. A ja som stála hore a pozerala sa, ako po schodoch cupkajú dva huňaté zadočky a dva vztýčené chvostíky. 🙂

4 thoughts on “Šinter ľúbi Gayču

  1. jarah píše:

    😀 Gayuška je dobrá mama, aj keď len adoptívna. A fotky nebudô? Keď už kvôli nim utekám stále k inému počítaču… 😆 Posielam im MŇAU!

  2. ambala píše:

    veru, veru fotecky prosiiiiim aj ja 🙂 a pozdravujem macicky 🙂

Čo ty na to?

