Začala som výkrmnú diétu pre Lassitera

V posledných dňoch sa mi Lassinko moc nepozdával. Ešte lieta ako šarkan, ale už vládze len trochu a potom chrapká alebo zalezie do kúta a tam sa zmotá a čučí ako nebožiatko. No a keď som ho hladkala, zistila som, že mu cítim stavce. Kedysi v telke zverolekár hovoril, že keď cítiť stavce alebo rebrá, je mačka chudá. Vedela som, že pri diéte išiel dole zo 4,3 kg na 4,1 kg, ale nejako som to nebrala tragicky – až teraz, keď vidím, že nevládze.

A tak som včera začala “prikrmovať”. Nie nijaké extra jedlo, ale extra porciu vaničky alebo kapsičky pre ľadvinárov. Mačičky síce zazerajú, ale vedia, že keď niekoho z nich postavím na kuchynskú linku a dám mu žerky, tak mám pre to pádny dôvod. Ale stáli tam dole pod linkou a pozerali nahor očami detí z Biafry. 😕

Musím si to lepšie domyslieť. Musí každý niečo dostať, inak mi pukne nabudúce srdce. 😛

P.S.: Skúsila som nové vaničky Beaphar. Prvá bola pokazená a smrdela, druhú mi preto odmietol jesť, ale včera si dal a dnes tiež, takže Beaphar funguje rovnako dobre ako Royal Canin a Animonda Integra. Akurát Hill´s kapsičky nemusí, z RC mi nezožerká tuniaka a už pomaly ani kuriatko nie, takže to budem teraz flekovať novými chuťami a Hill´s konzervičkami.

Čo ty na to?

