Nový živočíšny druh: šinterus majestaticus

Dnes sme boli u veterinárky na kontrole. Pretože Šinterík ešte stále kýcha, dostal lieky ešte na 4 dni navyše. Ak potom nebude kýchať, už ho možno pustiť k Mačičkám; ak bude kýchať, ide sa k doktorke. 🙂

Dnes sme Šinteríka povážili: 1,2 kg. 😀 Už je z neho poriadne mača. Aj teta doktorka už z diaľky videla, že nejako “napuchol” čo do veľkosti… a kožúšok má hebučký a vyvádza, až sa mi z toho vlasy ježia. (A keďže sú dosť dlhé, väčšinu dňa vyzerám ako dikobraz. 😛 )

Takže Šinterík je mača majestátne, závažné a úctyhodné. 😉

Dozvedela som sa, že má krivo zrastenú čeľusť, ale kým mu to neprekáža v žerky a hryzky, je mi to fuk. 🙂

4 thoughts on “Nový živočíšny druh: šinterus majestaticus

  1. ambala píše:

    no teda, to je uz riadny cvalik 🙂 🙂 🙂

    dufam, ze tie 4 dalsie dni na tabletkach uz budu stacit a potom sups k ostatnym macickam 😉 🙂

  2. Sun Belangelo píše:

    No, ono je to ešte + 1,5… ešte dnes večer a zajtra zo starého balenia a potom tie štyri navyše. Ale vyzerá taký zdravý ako dávno nie… 😀

    Bola som v obchodíku a našla som hračku, ktorá by mohla frčať aj u tvojich mačičiek. Nezabudni mi ju nabudúce pripomenúť, čaká ťa v skrini… aspoň Lassiter sa do nej okamžite zbláznil a vyhnal od nej všetky ostatné Mačičky. 😛

Čo ty na to?

