Schyľuje sa k mačacej diéte?

Pred chvíľkou som bola pozrieť Šinteríka a jeho misky a zistila som úžasnú vec – ležkal na svojej starej búdke, ale to, čo ho ešte pred týždňom udržalo, sa pod jeho váhou dnes žalostne prehýbalo! Bežala som po foťak, ale len čo ma zbadal, zoskočil z búdky a tak som ho nestihla vyfotiť.

Chvíľku sme sa doťahovali. Lieta plný elánu po veľkej klietke, vyskočí na iglú – a iglú ho ešte drží! Takže som sa rozhodla, že vám prinesiem zábery z oboch:

This slideshow requires JavaScript.

Šinterík je momentálne okrem kúsača a škrabača aj vyskakovač, vyliezač, horolezec a dolepadec, naháňač a hlavne – šrotovník všetkého jedlého… a šmajchloš na n-tú, ktorý sa ľúbi držkať, vrnieť, kedy-tedy rafnúť drápkom alebo kúsnuť do miest, ktoré sú najbolestivejšie 😉 …

2 thoughts on “Schyľuje sa k mačacej diéte?

  1. jarah píše:

    Papuľka krásna… 🙂

  2. ambala píše:

    eee-eee, ziadna dietka… Šinterko len nech pekne papa, rastie a pribera 🙂

Čo ty na to?

