Trable s klietkou

Dnes sme zostavili klietku, ktorú sme kúpili pre Šintera do hotela, aby tam nebehal voľne po priestore. V noci už bude chladno a chcela som ho dať dovnútra, ale keď ho dám do kúpeľne, zakaždým mi ujde, len čo poodchýlim dvere. Tak sme do nepoužívanej miestnosti, slúžiacej v posledných dvoch rokoch ako skladisko (a predtým ako moja obývačkospálňa 😕 ) dali novú klietku a postavili sme ju (je skladacia). No a keď už som šla Šinteríka preniesť, odrazu pozerám – a dole pri podlahe sú obrovské diery, ktorými mača kľudne prelezie! Klietka je totiž stavaná pre psíky, nie pre minikocúrikov.

Začala som špekulovať, že tie diery prekryjem lepenkou, potom pletivom proti komárom, a jak som behala po dome a nevedela sa rozhodnúť, pohľad mi padol na starú belasú tylovú záclonu, ktorú mi Mačičky pri svojich honoch na muchy strhli z balkónových dverí a nie je už použiteľná. I primerala som ju – i sadla… Tak som vzala do rúk (áno, aj do tej boľavej) hrubiznú ihlu na koberce a tenší špagátik a prišila som tyl znútra klietky o mreže tak, aby prekrýval tie veľké diery. Potom som zasunula plastikové dno a dala Šinteríka do klietky.

No, dala som mu tam veľký záchodík, takže na brlôžtek veľa miesta nezostalo, ale Šinterík poňuchal klietku, objavil diery a okamžite sa pokúsil “podkopať”… 🙂 Príjemné pozeranie!

This slideshow requires JavaScript.

2 thoughts on “Trable s klietkou

  1. ambala píše:

    teda, sa nezdas…sikulka 🙂

    a ja som malemu kupila hracku na zavesenie do klietky 🙂 a tiez nieco pre Gayču a samozrejme pre jeho velicenstvo Lassiterka (a aj pre ostatne macicky) a aj Tebe… pretoze minule som sa dohrabala bez darceka a mala si meniny (hanba mi)…

    zajtra dofrcim medzi 10-11 h., ak nevyhovuje, daj vediet

  2. Tina píše:

    Aky je uz velkyy!!! A kraaasny!!!

Čo ty na to?

