Liečime nákazlivý sasafras

Včera ráno sme začali liečiť Šinteríkovu bordatellu, či ako sa to ten sasafras volá. Kedysi mi lekárka dala takú odrezanú injekčnú striekačku, do ktorej si napasuje pilulku, vopchá dozadu do papuľky a piestom ju “vystrelí”. Vtedy to zaujalo kolegu (“mačací tato”) natoľko, že si to nechal predviesť a vyhlásil, že odteraz podáva lieky on, pretože mi nedovolí týrať malého… Ja – a týrať?! Smrteľne som sa na štvrť sekundy urazila a po celý zvyšok dňa som sa nechutne tešila, pretože mi to fakt nerobí dobre, keď im robím zle, nasilu otváram papuľky a zaklínam, len aby prehltli… No a teraz nastala šanca pre kolegu predviesť, ako mu to výborne ide.

A ono mu to aj výborne ide.

Vzal si Šinteríka na ruky, ja som ho babrala na brušku a držala mu predné labky, kolega mu otvoril papuľku, vstrekol pilulku… Šinterík preglgol, oblízal sa a potom kolegu pohrýzol do palca (=momentálne jeho obľúbená činnosť, hoci vo výbere objektu nie je prieberčivý 🙂 ).

Takže Šinterík dostáva pilulku ráno a večer a kolega sa uzvolil, že vždy príde, aj cez víkend, lebo ja s tou jednou rukou nemám veľmi šancu. Šinteríka nikto nebuziera. Šinterík hepi, blondínečka hepi – a čo je divné, aj kolega hepi, lebo ho vyslovene baví starať sa o malého. Zrejme ho berie ako ďalšie vnúča. 😉

O nejakých 9 dní ideme na kontrolu, či už možno prestať, alebo sa pokračuje ďalej. Ale ako sa v posledných dňoch ešte pred liečbou Šinter pozbieral a takmer prestal kýchať, myslím, že jeho maličký organizmusík už dávno zabojoval a začal bor..čokoľvek vyháňať sám a tá liečba postačí.

A potom príde medzi ostatné Mačičky a začnú skutočné fofry. 😕

4 thoughts on “Liečime nákazlivý sasafras

  1. jarah píše:

    Je to bojovník 😀 Posielame mačacie pozdravy z ďalekého východu, ta ňe? 😆

  2. ambala píše:

    aj krstna je hepi 🙂 a najviac hepi bude, ked uz bude Šinterko uplne OK a bude aj zabyvany s ostatnymi macickami 🙂 🙂 🙂

    drzim palce a moje 4-nozce pacicky 😉

Čo ty na to?

