My sme Šinter maličký, my vážime kilečky!

Včera som bola vybrať Šinteríkovi lieky, ktorými budeme v najbližších dňoch mordovať jeho bordatellu. Na to, aby mu ich mohli nadávkovať, bolo treba Šintera povážiť. Vzala som kuchynskú odmerku, ktorá je súčasne aj váha, v pevnom presvedčení, že do takej veľkej sa Šinterík zmestí aj trikrát… Ojojojojoj! To som ale zle odhadla! Tým, že ho mám na očiach denne, vôbec som si neuvedomila, ako utešene narástol. Vzala som igelitový sáčok, posadila Šinteríka do sáčku, vložila do odmerky (zadoček sa mu do nej takmer nezmestil) a kým som ho ja držala prichyteného (lebo ako správny šinter si povedal, že za nič na svete sa nebude “obsedávať” 😛 ), kolega odčítal váhu.

Vážime 980 g.

My už máme takmer KILO.

😀

Potom kolega odišiel a ja som si uvedomila, že som si neurobila fotku, tak som sa pokúsila to vrece bĺch ešte raz natrepať do odmerky a vyfotiť. Biedabiedabieda… Väčšina fotiek rozkývaných, len pár sa podarilo:

This slideshow requires JavaScript.

No a dnes som aj pobehala po až jednom obchode a kúpila som veľkú klietku na prepravu psíkov, v ktorej Šinter bude môcť byť na hotelovej izbe, zmestí sa tam aj záchodík, aj brlôžtek, aj misky, aj zopár jeho hračiek… Dva dni to azda vydrží. Ráno a večer bude dostávať lieky, takže musí na cesty so mnou.

No a ako Jarka dnes dala článok o Žužlíkovi a odretej papuľke, aj Šinterík má rozbitú papuľku, ktorá sa už nikdy nedá do poriadku. Na niektorých fotkách to vidno. Nuž ale čo – v hryzení každého a všetkých (trúfol si i na kolegu 😉 ) mu to neprekáža, takže nič sa nedeje! 😀 😀 😀

2 thoughts on “My sme Šinter maličký, my vážime kilečky!

  1. jarah píše:

    Hurá! Čím silnejší, tým lepšie zabojuje proti celému svetu 😀 Bude z neho cestovateľ, ako zo Žužlíka. Ten už sa vôbec nevzpiera, keď ho dávam do tašky. Vie, že ide na výlet 😆

  2. ambala píše:

    veru, rastie ako z vody 🙂 super 🙂

Čo ty na to?

