Šinterík sa bude ešte liečiť, ale Mačičky si užívali návštevu

Volala nám pani doktorka, majú výsledky z niečoho, čo robili v laboratóriu, čo im povedalo, aké lieky treba u Šinteríka nasadiť. Najbližších 10 dní bude 2x denne brať lieky a pretože ja musím na služobku, pôjdem sa zajtra pozrieť na to, či niekde nezoženiem prepravné boxy pre psíkov, do ktorých by som Šintera mohla dať aj so záchodíkom a nechať cez deň na hoteli v izbe.

Dnes bola na návšteve krstná Ambala, podonášala spústy dobrých vecí a Šinterík dostal novú búdku – mačacie iglú. Hneď doňho zaliezol a ponaháňal všetky nové hračky a poohrýzal prsty Ambale i blondínečke, čo sa do nich vošlo… Tentokrát som mala foťak a tak bude i foto, i video – ale až neskôr, keď bude čas na to (napr. v stredu).

Mačičky sa ukázali v plnej kráse: Ambala sa pohrala s Lassiteríkom i Gayčou, i Ňusíkom, ale ten sa nenechal pohladkať, zato Cica sa tentokrát nechala pohladkať a ani sa neodťahovala a Beruška sa tiež nechala pohladkať, ale som ju musela držať na rukách, lebo sa ešte trochu bála.

Ráno Lassiter zhodil stojan s kvetmi a tak som mu chvíľu dávala najavo, že sa “hnevám”, ale potom bol najprítulnejší na celom svete a kým sme my s Ambalou keckali, spinkali oni s Gaykou a Ňusom vedľa nás v izbe.

Dúfam, že aj krstná Ambala niečo napíše, pretože ja už mám hlavu celkom vygumovanú a musím ísť chystať zajtrajšok. 🙂 Držte nám palce, aby sme zohnali prepravku, aby Šinterík mohol trochu výletovať! 😛

Eeee… krstná Ambala, ďakujeme a ľuuuuubime ťa! 😀

Čo ty na to?

