Na návšteve Mňau-gangu :)

Čakala som na správy od Heli, že Šinterko doškrkal a hneď ako to bolo možné, vpochodovala som na návštevu teraz už 6-členného Mňau-gangu 🙂 Dohodli sme sa s Helou na dnešku. To som však ešte nevedela, že Hela vytiahne na dnešný deň zas VEŽU… U mňa tá veža asi začala “fičať” už včera…Bola som nakúpiť zopár vecí pre moje krstné mačkovité šelmičky. Vrátila som sa domov a hneď mi bolo jasné, že nejaký prúser, môj havec ma nešiel privítať. Jasné, macík mi láskavo dal najavo, že už je načase vytepovať sedačku a keďže som sa k tomu nemala, tak ju pocil riadnou mláčkou, čo sa už nedalo odignorovať (to, že som nadávala ako pohan asi nemusím ani vysvetľovať…). V noci som nemohla spať, ešte okolo pol 5 h. ráno som čumela na hodinky. O 7 h. ráno som už krmila moje 4 hladné krky, potom pochodovala von s havcom a po návrate zas pretepovala sedačku. Keď som kukla na hodinky, zhrozene som si uvedomila, že je 9 h. preč a ja som Hele povedala, že prídem okolo 10 h., čo som už teda nestíhala :(. Samozrejme ako na potvoru mi pred nosom ušiel bus a na ďaľší som čakala asi 20 min. Medzitým sa mi spustila migréna a začalo mi byť hodne na figu. Ani som nepočula, že mi zvonil mobil, keď mi volala Hela a písala aj sms, či som OK… K domčeku Mňau-gangu som sa “víťazoslávne” doplazila tuším okolo 11 h. Spolu s Helou ma pri dverách vítal Lassiterko, ktorý hneď išiel skontrolovať, čo dobré a zaujímavé som priniesla. Ja som po príchode rovno “vyfasovala” colu spolu s tabletkou na migrénu, ktorá mi našťastie rýchlo zabrala, takže som sa potom už mohla venovať hraniu sa s mačičkami (a samozrejme kecaniu s Helou). Lassinko hneď objavil mávatko s perím a snažil sa sám si ho vybaliť (keďže ja som sa očividne k ničomu nemala…). To bolo radosti, keď sa k tomu mávatku dostal :D. Potom sa pripojila aj Gayuška, tú zaujala chlpatá loptička a myška s rolničkou. A už sa naháňalo a hralo jedna radosť :). Hela poodkladala zopár mňamiek, čo som doniesla mačičkám a potom sme už išli za najmenším členom Mňau-gangu, rozkošným Šinterkom. Šinterkovi som doniesla taký malý domček-peliešok, nejaké loptičky a myšky na hranie, do preskúmavania ktorých sa pustil hneď po ich umiestnení do klietky na balkóne. Bože ten lietal ako s vrtuľkou na chvostíku :D. Ale ešte väčšiu radosť mu robilo lovenie prstov, vlasov, či topánok a občas prehnal nejakú tú osu, čo mu vletela do klietky. Už dnes je úplne jasné, že to bude riadny skokan, nemal problém vyskočiť a vyšplhať sa až na vrch klietky (cca 70 cm od podlahy!!!). Šinterko je malý, rozkošný anjelik s min. 100 čertíkmi v očkách, plný života a energie. Huňatučké klbko, ktoré by človek mojkal celý deňˇ:). Už aby mu skončila karanténa a mohol byť v domčeku, mojkať sa  a naháňať sa aj s ostatnými členmi Mňau-gangu. Zatiaľ sme s Helou chodili striedavo za Šinterkom a potom späť za ostatnými mačičkami. Nuž a pri jednej takejto “akcii” som zabudla na stolíku v obývačke otvorenú krabicu s tvarohovou štrúdľou…a kým sme sa vrátili od Šinterka, tak sa niektorá z mačičiek rozhodla skontrolovať, či je donesená štrúdľa jedlá a chutná. Bola… Kúsky štrúdle boli nakoniec na koberci po polovičke izby. Hela si tipla, že páchateľom je Gayča. Gaya spolu s Ňusom nakoniec “dorazili” aj zvyšok štrúdle (a veľmi ochotne 😀 ). Keď boli všetci vybláznení a napapaní (samozrejme, že okrem štrúdle dostali aj optimálne mačacie jedlo, štrúdla bola len ako dezert), tak sa spokojne poukladali k poobedňajšej siete. Dokonca Ňuso si ľahol vedľa kresla v obývačke, pri nás sa spokojne uvelebil labkami hore a spal :). Žiaľ, zatiaľ sa mi ho nepodarilo pohladkať, ale raz aj to bude. Dnes sa mi však konečne podarilo pohladkať Cicu (dobrovoľne) aj Berušku (nie tak úplne dobrovoľne – Hela ju držala na rukách a Beruška celkom statočne zniesla aj moje hladkanie). Lassinko a Gayuška nemajú s mojou pozornosťou problém a Šinterko hladkanie zbožňuje, hoci mám také podozrenie, že aj tak ho viac baví to okusovanie prstov :D.

Na záver len dodám, že Cica, Lassiter, Gaya, Beruška, Ňuso a Šinterko sú jedinečné a úžasné mačkovité šelmičky a ja sa už teraz teším na ďalšiu návštevu. A samozrejme na fotky a video z dnešného dňa :).

2 thoughts on “Na návšteve Mňau-gangu :)

  1. Sun Belangelo píše:

    Hehe, a to nevieš, že keď som si urobila večeru a sadla k telke, odrazu sa pri mne vynoril Ňusík, dal predné labky na operadlo kresla a vopchal mi nos takmer do taniera… a potom šiel a pokúsil sa mi vyzuť a zožrať papuču. 😀 Dnes sa prekonal. 😀

    • ambala píše:

      🙂 zlatusik 🙂

      ja som skoro zaspala v buse, havec sa hned pytal von, macicky zjapali, ze su hladne… a namiesto vecere som si dala coko tycinku a colu (o to teda zaujem zo strany mojich 4-nozcom nie je ani minimalny), sadla som si k nb a kazdu chvilu som sa pristihla, ze mi pada hlava na klavesnicu… 😀

Čo ty na to?

