Včera vzrúšo a dnes teta doktorka

Ahojte, to som ja, Šinterík kožúšok hebučký. Ešte neviem písať na počítačíku a včera bola blondínečka unavená a vrčivá, ale dnes jej diktujem, ako sa mám. 😀

Včera som mal návštevu – tetu Matrioshku a také väčšie ľudské mača, ktoré si povedalo, že bude Kocúrik Jakubko a potom lozilo po kratzbaume, vliezlo mi aj do klietky, sedelo v mačacom brlôžteku, rozvaľovalo sa na mačacej deke, naháňalo mačacie huňaté guľky na šnúrke a cítilo sa vraj pri mne dobre… Kým bol vnútri, nevidel som ho; tam sa hral s ostatnými Mačičkami, ale tie ho nepoznali a ľudské dieťa možno nikdy nevideli, tak sa ho trochu báli – len teta Gaya si ho prišla obzrieť a chvíľku to vyzeralo, že sa s ním bude hrať, ale nakoniec jej bol Kocúrik Jakubko príliš veliký a tak spoločne s tetou Cicou len z diaľky pozorovali, čo stvára.

Mňa sa Kocúrik Jakubko bál len spočiatku, ale teta Matrioshka ma držala na rukách najviac dlho na celom svete a hrala sa so mnou a mne bolo dobre, tak som hrýzol len trošičku, no a nakoniec sa aj Kocúrik Jakubko nechal vopchať do mojej klietky – ale mňa predtým vybrali von. Teta Matrioshka má úžasnú rovnováhu – stála na jednej nohe, druhú zohla a dala si ma na koleno, aby videla, či budem liezť hore nohavicami. Taký som bol popletený, že som to ani nezvládol. Celkom som zabudol, že som šinter, a správal som sa ako to najspôsobnejšie mača na svete.

A doniesli mi aj hračky. Najprv ma ľudia zaujímali viac, ale keď už som im ulovil všetky nohy (niektoré až dvakrát), začal som sa hrať s novými hračkami a bolo mi nesmierne dobre… Mohli by prísť znova.

Teta Matrioshka mala so sebou vyprážaný karfiol, nechala aj blondínečke a tá si ho zohriala na večeru. Ujo Lassiter sa okolo nej šmajchlil, ale keď zacítil karfiol, stal sa z neho dravec. Vyskočil jej na kolená a vopchal nos do misky. Dala ho dole. Vyskočil na stôl a vopchal nos do misky. Dala ho dole. A potom si išla dať karfiol do úst, ujo Lassiter vyskočil znova na jej kolená a drgol hlavou do jej lakťa a karfiol skončil na zemi… Ujo Lassiter bol rýchlejší a než sa ona spamätala, už sa len oblizoval. Mám tiché podozrenie, že ujo Lassiter sa stáva vegetariánom.

No a dnes, keďže včera takto porušil diétu, nechce takmer žerkať. Zrejme mu to leží v mačacom žalúdočku… Keby bol nechal karfiol zožerkať mne, mne by zaručene v mačacom žalúdočku nepoležal – vyrobil by som ďalšie ukážkové kaki, také, ako blondínečka v posledné dni po mne zbierala. (Keby bola povedala, tak jej to aj signujem.)

Dnes už bolo kaki nazbieraného dostatok a tak sme šli k tete doktorke. Obvykle si nás ľudia veľmi nevšímajú, ale dnes sa pristavovali, maznali ma a chválili ma, aké som ja pekné mača… Minule sa v autobuse so mnou hral jeden autistický chlapček, dnes sa so mnou hrali dve dievčatká – jedno cestou k tete doktorke, druhé cestou domov. A ako ma chválili, môj kožúšok bol lesklejší a lesklejší, huňatejší a huňatejší… 😀 Ešte aj v obchode sa jedna pani pristavila, povedala, že som krásne mača a že ona má doma podobné! Keby som vedel, kde býva, hneď by som sa šiel hrať!

U tety doktorky sme dali kaki na rozbor a potom mi pchali takú paličku do ňufáčika, aby vzali vzorku soplíka. Tak som ich hneď všetkých výdatne okýchal od vlasov až k ponožkám. Teta doktorka sama mala soplík, tak čo sa rýpe v mojom ňufáčiku?!

Výsledky kaki budú už v piatok, výsledky soplíka možno tiež, alebo až v pondelok. A potom sa rozhodne, či môžem dovnútra a naháňať ostatné Mačičky. 😀

Hehe, dneska blondínečka prišla na to, že som povyrástol. Teraz už dostanem aj normálny mačací záchodík, nielen starú misku od vývojky. 😛

One thought on “Včera vzrúšo a dnes teta doktorka

  1. jarah píše:

    Chlapík! Keď prídu výsledky a mama blondínečka zvýskne od radosti, nezabudni jej to natrieť – veď som ti to povedal 😀 zbytočne si všetko opakovane drhla 😆

Čo ty na to?

