Huraaaa – doškrkali sme!!! :-D

Práve mi zavolala naša veterinárka, že už sú výsledky koprológie – a že sú negatívne!!! 😀 😀 😀 Doškrkali sme. 😀 Hepihepihepihepi. Ešte budem chvíľku dezinfikovať, ale nie tak besne ako doteraz. Možno aj Šinterovi trochu prejde to soplenie, keď nebude všade okolo neho smrdieť Domestosom.

Tak ešte počkáme na výsledky soplíka, ale už nie sme takí nákazliví, takže dobrá správa pre krstnú Ambalu – už sa dá prísť kuknúť! 😀

Ľudkovia, tešímtešímtešímteším… 😀 😀 😀

11 thoughts on “Huraaaa – doškrkali sme!!! :-D

  1. jarah píše:

    Pred hodinkou som nabádala Šintera, nech ti ukáže prostredník 😀

  2. ambala píše:

    HIP HIP HUUUUURAAAAAAAAAA 🙂 🙂 🙂

    takze kedy mozem naklusat za malym ????????????????????????????????

  3. ambala píše:

    tento komentar tu bude uplne mimo temy, ale zazila som prave macaci sok… Sofia vyliezla na skrinu, ktora je dalej od steny, pretoze je za nou zasuvka a cernulka moja zvedava (alebo nesikovna, to neviem) capla rovno do tej medzery a samozrejme odtial nevedela vyliezt von, mnaucala ako o zivot a ja som odtahovala skrine (plne) jedna radost…

    nastastie sa jej nic nestalo !!! fuj, ale srdce mi ide este teraz vyskocit…a zadovazila som si aj obstojnu modrinu na ruke. ked mi skrina skoro tresla na hlavu…

    • jarah píše:

      fuuha, adrenalín jak sviňa, hlavne, že všetko dobre dopadlo

    • Sun Belangelo píše:

      Normálne vo mne hrklo… Tohoto sa bojím najviac, že si tie kožúšky nasprostasté niečo urobia len preto, že nevedia, o čom je ľudský svet… 😦 Si OK? Jo, a prísť môžeš hocikedy, len daj vopred vedieť. 🙂

      • ambala píše:

        ano som, skrinu som udrzala, len modrina bude (asi celkom pekne sfarbena a trochu vacsia)… ale to je fuk, hlavne, ze som bola doma a Sofii sa nic nestalo. neviem a ani si nechcem predstavit, ze by sa tam strepala kym som v praci… brrr. naozaj uprimne dufam, ze sa poucila a uz tam nepolezie.

        mozem cez vikend alebo buduci tyzden pondelok – streda, budem mat 2 dni dovolenku, takze mozem prist aj v priebehu dna (a nie iba podvecer).

      • Sun Belangelo píše:

        OK, ako sa ti hodí. Povedz, kedy prídeš, a ja sa zariadim, aby som vtedy nič nemala. 🙂 Ešte v auguste sa to dá. 🙂

  4. oli píše:

    To je super sprava.Tesim sa
    Olga

Čo ty na to?

