Návod na závidenie: ako umyť mačku

Toto dnes nie je o žiadnej z Mačičiek – a vlastne o všetkých. Na YouTube som našla návod, ako umývať mačku:

Zvláštne; keď som to skúšala na Cice, tiekla krv potokom (moja). Keď som to skúšala na Lassiteríkovi, bolo to o kus lepšie, lebo Lassinko je zvyknutý z mojich rúk prijať hocičo okrem Drontalu. Keď som to skúšala na Šinterovi, v tom momente narástol do trojnásobnej veľkosti, sily, váhy a mrštnosti a ten nárast spočíval hlavne zo zubov a pazúrikov… 😦 😀

3 thoughts on “Návod na závidenie: ako umyť mačku

  1. ambala píše:

    wow 🙂

    tak toto dosiahnem len u Čiča, ten miluje vodu, ale musi to byt v kratsom casovom rozsahu (8 min ani jeho neudrzim)… Sofia a Čiky by mi po prvej kvapke vody celkom slusne (alebo aj neslusne) vyskriabali oci… mojim dvom damam sa ani vycesavanie kozuskov nepozdava 😦

  2. jarah píše:

    Úžasná je 😀 Úspechom je asi to zovretie kože v záhlaví, takto sa znehybňujú mačky.

Čo ty na to?

