Mali sme návštevu

Dnes bola v Cicahauze návšteva, prišli Tina a Aniel (s nákladom cicacích dobrôt, za čo Mačičky spôsobne ďakujú). Pokukali osadenstvo, dokonca aj Ňusík sa ukázal, len sa nenechal babrať (zato ja som ho pri raňajkách pohladkala dvakrát – samozrejme, proti jeho vôli, ale už vie, že som “väčšia mačka”). Celkove sa Ňuso začína udomácňovať. Kedysi utekal až na druhé poschodie, keď som sa k nemu načiahla. Teraz ho už môžem aj prekročiť, keď žerká, len to musím robiť pomaly a pokojne. Už sa mi podarilo natrieť mu extra mlsinku aj na papuľku, aby som ho naučila papať mačacie mliečko. Oblizol sa a okamžite mašíroval za miskou. 🙂 A dnes som zaregistrovala, že po dome už behá aj so vztýčeným chvostíkom.

Lassinko bol návštevu privítať a potom pri nás blažene drichmal v svojej krabici od kníh (tých väčších; do tej menšej sa vprace už len Cica).

Návšteva bola extra zvedavá na Šintiho a ten sa predviedol ako to najprítulnejšie a najhravejšie huňaté klbko pod slnkom – pokúsil sa Tine zožrať najprv papuče a potom palce na nohách, nechal sa brať na ruky a pokiaľ som si všimla, nikoho ani raz neokýchal. 😉 Zabudla som, že sa dajú robiť aj fotky, takže si to všetko budete musieť len predstavovať. 🙂

Ďakujeme za návštevu. Šinterovi padlo veľmi dobre, že nebol celý deň sám a mal sa s kým pohrať. Snáď už čoskoro bude naháňať ostatné Mačičky. Tina povedala, že jeden jej kocúrik soplil po celý čas a nebolo to nič chytľavé. Držím si prsty, aby aj Šinti nebol nákazlivý a mohol ísť k nám… hoci potom si pravdepodobne nepospím, pretože kým so mnou býval v spálni, okolo polnoci začalo jeho aktívne obdobie a využíval ho na to, aby mi odhryzol z nosa, ucha, vopchal paprčku do úst alebo oka a zamotal sa do mojich vlasov. Veď vravím; celý Veľký Tato Lassiter 😛 …

4 thoughts on “Mali sme návštevu

  1. jarah píše:

    Ja idem o chvíľu pre Žužlíka, bol na dvojdňovom výlete 😀 Koniec nočnému vyspávaniu. Chodí po byte a rozpráva sa sám so sebou, ako starý dedo. A keďže nechce blbnúť sám, ide zobudiť celé osadenstvo. Potom sa čuduje, že ho madam schrčí a dostane po nose. Zasvieti na mňa veľkými zelenými fosforeskujúcimi očami a ja s stiahnem ako had do košíka 😆 No na zjedenie.

    Šinterik, šup-šup hrať sa zdravý a neposedný! 😛

    • Sun Belangelo píše:

      Jari, a nemáš nejaké fotky Žužlika a Tiginky (ak som si správne zapamätala meno)? Taká som zvedavá… Dám ťa na autorstvo a môžeš ich sem nahrať… veď je to o cicách… 🙂

      • jarah píše:

        Niečo mám 😀

      • jarah píše:

        Dávam dokopy materiál a niečo pripravím. Mám aj nejaké videá, ale zistila som, že sú natočené opačne… potrebovala by som ich otočiť a neviem ako. To sa musí asi najprv cez youtube, nie? No nič, pomaturujem a vycapím. Oplatí sa 😆

Čo ty na to?

