Dnes sa to obišlo bez injekcie, ale blondínečku sme napoly zožrali :-D

Dnes som bol zasa u tety doktorky. Mal som dostať antibiotikum a odčervovaciu tabletku, ale nakoniec zostalo len pri tej tabletke, ktorú mi teta doktorka nejako prepašovala do papuľky, kým som robil niečo iné – a tak som ju nestihol ani raz vypľuvnúť! 👿 Ale blondínečka povedala tete doktorke, že sa mi kýchanie nelepší a čo by sme mohli iné urobiť miesto tých antibiotík (ona ma vlastne chcela priniesť bez papania, keby bolo treba brať krv, ale nakoniec to nezvládla… 😛 ). Dohodli sa s tetou doktorkou, že mi urobia “stery” (znie to zle, ale zrejme je to niečo, pri čom sa dá toho druhého pokúsať a podriapať, takže sa na to aj celkom teším 😛 ) a súčasne rozboria moje kaki, aby sa vedelo, či ešte škrkám alebo nie.

Blondínečka dnes bola nejaká tlmená, ja som mal svoj deň. Už ráno som lietal po klietke jedna radosť, už mi začína byť malá, ale ešte stále je privysoká na to, aby som z nej vyliezol – a blondínečka vždy povie “ty si šinter, ty dokážeš čokoľvek, pre istotu ju zavriem aj zhora” a ja mám po chlebe… ehm, po whiskase… nie, ten nepapáme, papáme Royal Caninky a Gimpetík… no ale povedzte, mohli by ste mať po royalcanine? 🙄 Máte srandovný jazyk. Ja mám na všetko “mňau” a “hryz” a vystačím si. To hryz som si dnes na blondínečke oskúšal do sýtosti. Skúsil som aj tetu doktorku, ale tá je vrtkejšia. Blondínečka je dnes jak mechom praštená, nevie zaostriť oči a hovorí, že má migrénu. Je tam toho. A ja kýcham. A ak mi nedá žerky veľmi rýchlo, tak aj na ňu…

Dnes ideme dezinfikovať moju klietku, pretože sme dobrali tabletky. Sobotu a nedeľu mám voľno, v pondelok idem vyrábať ukážkové kaki na rozbor a v stredu ideme znova k tete doktorke hviezdiť naším ukážkovým kaki a pohrýzť hocikoho, kto sa bude snažiť urobiť tie “stery”.

Som na balkóne a blondínečka otvorila okno smerom na balkón a tak sa tam teraz strieda celá moja dospelácka rodina a ja na nich šibalsky mňaukám. Nech vedia, že už sa na nich chystám! 😀 😀 😀

One thought on “Dnes sa to obišlo bez injekcie, ale blondínečku sme napoly zožrali :-D

  1. ambala píše:

    uz sa neviem dockat na info, ze neskrkate, kychanie kludne risknem 🙂 🙂 🙂

Čo ty na to?

