Čistili sme izolačku

Keď dnes Šinterík dostal poslednú odčervovaciu tabletku, pustila som sa do čistenia jeho klietky. Pôvodne som chcela umyť Domestosom aj balkón a mreže, ale nakoniec som oboje nechala tak; balkón preto, lebo je tam taká dlažba, ktorá by mohla s chlórom v Domestose zreagovať, a klietku celkom jednoducho preto, že som nevládala… S migrénou sa mi dosť ťažko žije, ale aj tak som sa vybrala do Tesca kúpiť Šinterovi náhradné hračky, pretože tie, s ktorými sa hral doteraz, som buď vyhodila, alebo vystriekala Domestosom (lebo som nedostala miesto nich náhradu).

Dnes mi ešte veterinárka poradila sirup na ten jeho soplík a tak som v tom Tescu kúpila hneď aj ten. Keď som sa vrátila domov, ešte jeho búdka od toho Domestosu nevyschla a brlôžtek som mu dala iný, než ten pôvodný vyperiem a vysuším, ale Šinter bol v klietke bez kratzbaumu (ten sa sušil vedľa klietky) a huňatej búdky a bez svojich hračiek celkom stratený… Smutné malé mača… Tak som hneď vybalila náhradnú “loptičku” a hral sa s ňou tak zlato, že bude video. 🙂

Už dostal aj svoj sirupík, na čo sa udatne rozkýchal, tak dúfam, že mu to pomôže. “Jdu zdechnout do houští”, niečo zjem a potom idem spracovať najnovšie šintivideo.

P.S.: Keď už som v tom Pet Centre bola, kúpila som aj za hrsť mávatok s perím. Len čo som došla domov, ukázala som Lassinkovi jedno – a odvtedy je v permanencii a peria na ňom už veľa nie je – zato ho už naháňali Lassiter, Cica, Gaya a dokonca i Ňuso! Len Beruška je nemávatková. Ale všetci dostali mačacie mliečko, pretože ma jedujú so žerkaním a povedala som si, že zas potiahnem dva dni granulovú diétu. Cice som kúpila špeci granule s extra chuťou, pretože ona je najmenej granulová zo všetkých a najradšej by jedla grilované klobásky, údený syr, šunku, syrové korbáčiky a zemiakové placky. Zrejme je toho názoru, že ja z toho priberám a tak by som mala hrýzť jej granule. 😛

4 thoughts on “Čistili sme izolačku

  1. jarah píše:

    Tiež tu chodíme ofučaní, že sa nepodávajú zvyčajné dobroty, ale ak to tak pôjde ďalej, budú spať na mojej posteli a ja v košíku… 😆

    • Sun Belangelo píše:

      Ja som sa vďaka Mačičkám odučila prevracať sa v noci z boka na bok, pretože mi ležia krížom cez nohy a nechcem im ublížiť. 😛 Tak som na staré kolená vyšla na “mačací” tridsiatok. 😉

      • jarah píše:

        Tým nemyslím, že by teraz so mnou nespali na posteli, ale zatiaľ sa tam zmestíme. Keď to s jedením takto pôjde ďalej, budeme padať z postele 😆 Jeden druhého povzbudzujú v jedení. Moja stará dáma (nehovor je, že som ju tak nazvala) nikdy v živote toľko nejedla, ako teraz 😛

  2. ambala píše:

    mna nakup papanicka pre moje 4-nozce este len caka, teda hned ako sa vo velkom style odplazim z prace….. a potom elegantne povleciem domov 30 kg nakupu domov… autobusom… 😀

Čo ty na to?

