Ako som robila Šinterovi večeru

Dnes Šinter horšie papal, na večeru som mu doniesla “dospelácke” kúsky kurčaťa, ale nemal záujem. Skôr sa chcel hrať so mnou. Tak som si povedala, že urobím “klasiku” – granule namočené v teplej vode. Dala som do misky granule (Mačičky stepovali mlsne okolo), zohriala som vodu (Mačičky stepovali mlsne okolo) a zaliala som granule (Mačičky stepovali mlsne okolo). Bolela ma hlava, tak som si vzala prášok a šla do izby zapiť čajom. Pritom ma zaujalo niečo v telke, na chvíľku som si sadla, prikmotrila sa Beruška a nechala sa vyšmajchliť. No a potom som sa zdvihla, že granule už napuchli a idem ich odniesť Šinterovi.

Miska bola prázdna. Taká prázdna, že som myslela, že som nijaké granule nedala do vody. Keby nie poslednej polorozmoknutej granule na bočnom kraji, tak si pomyslím, že som niečo zblbla.

🙂

Nezblbla. Niektorá z Mačičiek bude dnes večer mať extra vyduté bruško. 😀

Tak dobre som sa už dávno nezasmiala. 😆

Čo ty na to?

